poniedziałek, 4 stycznia 2016

Coś ślicznego, coś miłego...

Tuż przed Świętami kurier przyniósł mi paczuszkę.
Żadnej przesyłki nie spodziewałam się, więc jakie było moje zdziwienie, można sobie tylko wyobrazić.

Gdy zobaczyłam nadawcę, to domyśliłam się, co mogło być w środku, gdyż ostatnio widziałam, co ta robótkowiczka wyrabiała. :)

Jednak byłam w totalnym szoku, gdy rozpakowałam paczuszkę.
Była tam bombka i kartka z życzeniami, czego właśnie się domyśliłam, ale reszta była dla mnie zaskoczeniem.
Oprócz bombki i kartki, były tam jeszcze kordonki bialutkich nici, serduszko z aniołkiem, świeczka z zimowym widoczkiem oraz skrzyneczka na chusteczki.

Bombka, serduszko, świeczka i chustecznik wykonane zostały metodą decoupage.
Jestem pod ogromnym wrażeniem piękna tych rzeczy i staranności ich wykonania.


Ninko - bardzo, ale to bardzo dziękuję za tę ogromną, wspaniałą niespodziankę. :)
Wielkie buziaki za ten przemiły i prześliczny upominek. :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Jadwiga
    2016/01/04 19:15:40
    Piękne zaskoczenie:) pozdrawiam
    -
    splocik
    2016/01/04 19:29:16
    Jadwigo - takie zaskoczenia są szalenie miłe, a mnie dodatkowo bardzo wzruszają.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2016/01/05 15:46:43
    przepiękna niespodzianka, prezenty bardzo starannie wykonane,
    -
    splocik
    2016/01/05 17:38:21
    Urszula97 - starannie, perfekcyjnie i z sercem wykonane. Takie upominki są najdroższe. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Ninka46
    2016/01/05 20:44:44
    Splociku cieszę się, że sprawiłam Ci niespodziankę i troszkę przyjemności . A Ty nie bądż taka skromna i pochwal sie jaką Ty mi sprawiłaś niespodzianke pod choinkę. Wiem, wiem, równie miło jest dawać jak i dostawać. :)
    -
    splocik
    2016/01/05 22:07:25
    Ninko - Twoja niespodzianka sprawiła mi nie lada radość - dziękuję jeszcze raz :)
    Moja niespodzianka dla Ciebie? Po pierwsze - nie pamiętam, co tam było, a po drugie nie zrobiłam fotki, a po trzecie - cieszę się, że moja niespodzianka Tobie też sprawiła radość. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń