niedziela, 10 stycznia 2016

Dziś gra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Orkiestra gra już 24 raz...

Ja też tam byłam i pieniążki do puszki wrzuciłam...

To już tyle lat, a wydaje się, jakby to było nie tak dawno, gdy brałam czynny udział w 3 edycji... w 1995r.

Był śnieg, było bardzo mroźno, a my grupkami chodziliśmy ulicami miasta i zachęcaliśmy do podarowania grosika, złotówki... dla dzieci potrzebujących leczenia.
Pamiętam, że nasza grupa złożona z kilkunastu małych grupek zebrała wówczas sporą sumę, jedną z największych w naszym mieście.
Można sobie wyobrazić, jaka była nasza radość i jaka zbudowała się chęć do uczestnictwa w kolejnych edycjach.

Osobiście brałam czynny udział jeszcze w dwóch kolejnych edycjach.
Później nastąpiły pewne zmiany w moim życiu, a także w organizacji samej imprezy i z udziału czynnego przeszłam do uczestnictwa w charakterze osoby wspierającej, która wrzuca pieniążek do skarbonki.

Tak jest do dziś i tak już zostanie... do końca świata i jeden dzień dłużej!

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Ninka46
    2016/01/10 17:45:41
    Zbyt wiekowa jestem aby wspierać czynnie chodząc z puszką. Robiła to natomiast moja wnuczka. Ja podobnie jak Ty popieram wrzutką do puszki i nadziwic się nie mogę osobom,ktore mówią nie dam bo nie mam, bo jestem biedną emerytką ( latem wyjeżdżającą na 2 tygodnie do Grecji) Takie tłumaczenie uważam za hipokryzję, którą chce się usprawiedliwić brak serca, Nie lepiej to powiedzieć wprost : nie dam bo nie chcę. Każdemu wolno, a o ileż to uczciwsze.
    -
    urszula97
    2016/01/10 18:30:42
    dokładnie, niech trwa do końca świata, dzięki niej w mojej rodzinie żyje cudowna istotka,
    -
    splocik
    2016/01/11 18:15:25
    Ninko - takie osoby powinny nosić w portfelu oświadczenie, że nie chcą korzystać z aparatury zakupionej przez WOŚP w przypadku znalezienia się w szpitalu.
    Pozdrawiam ciepło
    -
    splocik
    2016/01/11 18:16:43
    Urszulo - Ty masz dowód na to, że ta Fundacja i akcja WOŚP jest potrzebna.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Ninka46, *.dynamic.chello.pl
    2016/01/11 20:02:16
    Splociku taka osoba będzie sie ustawiała pierwsza w kolejce do tego sprzętu i jeszcze będzie krzyczała że ona na to dała. :(
    -
    splocik
    2016/01/31 09:51:57
    Ninko - :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń