piątek, 22 stycznia 2016

Spóźnione niespodzianki - dziękuję

Miałam dziś napisać inną notkę, ale co się odwlecze, to nie uciecze - napiszę ją za jakieś 2-3 dni.

Poprzednią notkę z urodzinowym wpisem edytowałam kilka dni po urodzinach, ponieważ dotarły do mnie spóźnione kartki i niespodzianka, ale wycofałem ten dopisek, bo okazało się, że to nie ostatnie spóźnione niespodzianki.

Zatem dziś o wszystkich spóźnionych przesyłkach, które do mnie dotarły po urodzinach.







Danfi dorzuciła trochę przydasiów do tworzenia kartek - kwiatki mają tyle uroku, że miło na nie patrzeć, ale zdjęcie nie oddaje w pełni tego efektu.


Janola dołączyła piękny zamkowy brelok - misterna robota. :)


Bardzo dziękuję za nieco spóźnione karteczki [to pewnie efekt ostatniej kapryśnej aury :) ]
Dziękuję za śliczne życzenia - niech się spełnią :))
Wszystkie kartki są bardzo ładne i są dla mnie cenne.

Odrębne podziękowania kieruję do Danfi i Janoli za super dodatki do kartek.
Danfi za przydasie, które na pewno wykorzystam w odpowiednim momencie oraz Janoli za piękny brelok zamkowy.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2016/01/23 13:03:48
    wspaniałe niespodzianki a przydasie zużyjesz, to miłe,
    -
    splocik
    2016/01/23 14:13:19
    Urszula97 - nawet, gdy niespodzianką jest tylko kartka, to też jest miłe. :)
    Twoja przyleciała pierwsza - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Ninka46
    2016/01/23 20:30:08
    Nie ma to jak niespodzianka. Jest tym przyjemniejsza im bardziej niespdziewana. Zarowno breloczek jak przydasie spożytkujesz odpowiednio. :)
    -
    splocik
    2016/01/23 20:49:34
    Ninko - no właśnie! Niespodziewana niespodzianka jest najprzyjemniejsza :)))
    Jasne, że spożytkuję odpowiednio :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    danfi1
    2016/01/24 14:53:51
    Śliczne karteczki i prezenciki dostałaś Splociku. Cieszę się, że przesyłka również dotarła. Mam nadzieję, że wykorzystasz przydasie w swoich pracach
    -
    splocik
    2016/01/24 15:01:10
    Danfi - dziękuję za życzenia wypisane na ślicznej karteczce oraz za przydasie. :)
    Na pewno posłużą przy komponowaniu kartek w swoim czasie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń