poniedziałek, 20 czerwca 2016

U mnie już kończy się lato

W kalendarzu dopiero kończy się wiosna, a u mnie na tamborku już lato dobiega końca.
Tempo mi trochę spadło, ale czasami tak się coś przydarzy i nie ma na to siły.
Mam dopiero dwie pory i to nie pokreskowane jeszcze, a powinno być więcej, mimo równoległego wyszywania koliberka.

Tyle miałam pod koniec maja... trochę haftowałam będąc na działce.


Tak było kilka dni temu...


Dziś już lato krzyżykami zamknięte.



Teraz wracam na chwilę do wiosny, której dodaję konturów i od razu robi się wyraźniej.


Gdy pokreskuję oba obrazki, to zdejmę je z tamborków i założę następne kawałki kanwy do wyszycia kolejnych pór, czyli jesieni i zimy.

Założyłam, że powinnam wyszyć wszystkie części do połowy czerwca, ale wyszło, że jednak przeliczyłam się.
Niestety nie będzie prezentu, jaki zaplanowałam, ale mam alternatywne pory roku wyszyte dużo wcześniej.
Obrazki te nie zostały dotychczas oprawione, więc pozostaje mi tylko poszukać odpowiednich ramek, oprawić i... prezent będzie gotowy na czas.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    motylek73
    2016/06/20 18:40:14
    Ale tytuł Pani Splocik wymyśliła! Aż się najpierw przestraszyłam, że coś się stało...
    A obrazeczek, choć jeszcze jeszcze kapkę do ukończenia mu brakuje, bardzo udany - cudeńko! Ładniutki!

    Pozdrawiam wakacyjnie,
    Motylek
    -
    urszula97
    2016/06/20 19:15:39
    Tak to jest,chciałoby się to czy tamto zrobić szybciej,niestety nie zawsze się da,jak to się mówi"plany planami a życie swoje",pory roku są prześliczne,czekam na całą kolekcie,pozdrawiam.
    -
    Mariola G
    2016/06/20 22:12:34
    Śliczne
    -
    splocik
    2016/06/21 07:10:36
    Motylku - dziękuję :)
    Tytuł taki przewrotny, bo tak wyszywam bez oglądania się na porę roku i zamiast dopiero zaczynać wyszywać lato, to lato kończę, a latem zacznę wyszywać jesień :))))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/06/21 07:13:10
    Urszula97 - dziękuję :)
    Niestety życie często weryfikuje nasze plany, ale plany są od tego, by je zmieniać w zależności od potrzeby, możliwości i sytuacji. :)))
    Pozdrawiam ciepło
    -
    splocik
    2016/06/21 07:13:43
    Mariolu - dziękuję :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2016/06/30 18:14:31
    Twoje robótkowe lato się prawie skończyło, zaczyna się to najprawdziwsze! Zatem bierz z niego, co najlepsze!
    Pozdrawiam pieknie! :-)))))
    -
    splocik
    2016/07/06 21:19:44
    Fusilla - zamierzam tak zrobić i mam nadzieję, że uda mi się to między burzami. :)))))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń