poniedziałek, 20 lutego 2017

Wiek piękny na 102

Jednak nie o wiek tu chodzi.

Odeszła wspaniała aktorka, osoba niezwykle pogodna, pełna życia... do końca...

Przeżyła 102 lata...

Pani Danuta Szaflarska powiedziała w którymś z wywiadów:

"Jeśli skończę grać, to pewnie długo nie pożyję".

Aktorstwo było całym Jej życiem... i stało się tak, jak powiedziała...

Zagrała mnóstwo wspaniałych ról, ale jak pewnie wiele osób, ja najbardziej zapamiętam Ją z filmów: "Zakazane piosenki" oraz "Skarb"...

Na pożegnanie, dla Pani Danuty, kwiaty z mojego ogródka.




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    maggi753
    2017/02/20 15:56:04
    Nie jest tak ważna ilość lat co jakość życia, że tak powiem. Godne pozazdroszczenia jest takie zdrowie fizyczne i psychiczne jaką Pani Danuta miała oraz jej aktywność. Wielu 70-latków nie może się z tego cieszyć i dla wielu ludzi tak długie życie byłoby męczarnią.
    -
    fusilla
    2017/02/20 16:20:39
    Żal!
    [*]
    -
    Gość: El., *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/02/21 12:48:55
    Wspaniały wiek, piękne chociaż trudne życie, ale rzeczywiście tylko niektórym dane jest żyć tak długo w tak dobrej kondycji.
    -
    Gość: Ninka46, *.dynamic.chello.pl
    2017/02/21 22:03:21
    Była piękna. Nie tylko ciałem ale i duchem. Ciągle aktywna. Z tego co o niej mowili inni, zawsze pogodna i bardzo serdeczna w stosunku do innych. Nic dziwnego,że przeżyła tyle lat.Też ją splociku najbatdziej pamiętam z tych filmow o ktorych wspomniałaś. Ale często w sytuacjach gdy widze butę i arogancję przypomina mi się scena z filmu "Pora umierać" www.youtube.com/watch?v=gHVEQb83cXU&ab_channel=FilmyPolskie888 i chyba taka najbardziej zostanie mi w pamieci.

    OdpowiedzUsuń