sobota, 26 maja 2018

Foto alfabet - litera B

Pierwszą literkę przegapiłam i nie wysłałam fotek do Czarnej damy, a z fotkami na literę B zdążyłam dosłownie godzinę z minutami przed zamknięciem skrzynki przesyłkowej. :)


Zabawa jest super i daje dużo uciechy w poszukiwaniu tematu na fotkę w ramach założeń zabawy, czyli na daną literkę coś związanego z jedzeniem, coś z fauny i flory, coś, co jest w domu oraz coś co spotykamy na ulicy, na zewnątrz domu.
Pomysłów było sporo i trudno było zdecydować, co wybrać.
Niektóre pokrywały się z pomysłami innych uczestniczek, ale żaden nie pasował do pomysłów organizatorki.
Ostatecznie wybrałam, to co widać. :)

Na literę B przygotowałam takie oto fotki:

1. Jedzenie - Bigos, który przygotowuję tradycyjnie z kapusty, ale robię też inne jego odmiany, jak na fotce.

 

2. Flora / fauna - Bodziszek - piękny kwiat, który teraz kwitnie, a jesienią liście przebarwiają się i też pięknie wyglądają. Na fotce, na jednym z kwiatków przysiadł bączek - też na literę B. :)))))


3. W domu - Budzik - jeszcze wykorzystywany :))) Stoi na serwetce, którą wykonałam w jednej z blogowych zabaw, chyba 10 lat temu. O rany, jak ten czas leci!



4. Na ulicy - Bruk - na jednym z naszych placów jest taki, wyłożony kostką w dwóch kolorach.


 I by było na tyle odnośnie litery B :)

A tu jest galeria fotek na literę B

6 komentarzy:

  1. Splociku super zdjęcia zrobiłaś. Serwetka od razu wpadła mi w oko jest śliczna. I bardzo się cieszę, że tym razem zdążyłaś i wysłałaś zdjecia, już z niecierpliwością wyczekuję kolejnych Waszych zdjeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Ja też cieszę się, że zdążyłam i mam nadzieję, że następne też zdążę wysłać na czas. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. O, jakie świetne fotki na "B":) Bodziszki mi się bardzo podobają i serduszkowa serweta :)Idę zajrzec do Czarnej Damy i zobaczyc dokładnie o co chodzi z alfabetem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta - dziękuję :)
      Bodziszki pięknie wyglądają w naturze - lubię je, jak wiele innych kwiatów.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękne i ciekawe fotki zrobiłaś,a widziałaś na blogu Twoje kwiatki, z trzech krzaczków jeden zakwitł,może za małe,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula97 - dziękuję :)
      Przyznam, że nie byłam jeszcze u Ciebie, ale zaraz się poprawię. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń