poniedziałek, 10 grudnia 2018

Grudniowe bombkowanie - część pierwsza

W pierwszej części przedstawię wyhaftowane bombki grudniowe z obu edycji Bombkowania przez cały rok.

Przypomnę tylko, że brałam udział w II edycji całorocznej zabawy u Raeszki.
A ponieważ nie brałam udziału w I edycji tej zabawy, poprosiłam Raeszkę o schematy z I edycji i tak wyszywałam wszystkie wzorki w międzyczasie czyli między pomiędzy innymi robótkami.
Tym sposobem w jednym roku zaliczyłam dwie edycje i dziś przedstawiam efekty wyszywania bombek grudniowych.

Bombki z bieżącej - II edycji
Razem...
 osobno...



 i motyw dodatkowy.


Hafciki zgłaszam u Raeszki

Bombki z ubiegłorocznej, I edycji.
Razem...

osobno...



i motyw dodatkowy.

U Igiełki zgłaszam wykorzystanie resztek części mulin do wyszywania wszystkich powyższych bombek.

 

U Xgalaktyki zgłaszam wszystkie hafciki, ale będzie jeszcze kartka, którą wykonam, jak co miesiąc, w ramach zabawy "Choinka 2018".


To by było na tyle odnośnie wyszywania bombek, ale to jeszcze nie koniec, bo będzie jeszcze część druga i tam..., ale o tym napiszę za kilka dni.

8 komentarzy:

  1. Wszystkie bardzo ładne, gwiazdeczki urocze:)Jednak rękawiczki, jakoś tak bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta - dziękuję :)
      Fajne są te bombki i w haftowaniu przyjemne, a rękawiczki, to wzorek z ubiegłorocznej edycji.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci (oczywiście pozytywnie) tej przyjemności bombkowania. U mnie zupełna niemoc hafciarska, która mnie strasznie pokonała.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dopadła jakiś czas temu niemoc drutowa i szydełkowa, ale nadal choć trochę frywolitkuję i więcej wyszywam.
      Przykro mi że dopadła Cię niemoc, ale mam nadzieję, że to chwilowo i życzę szybkiego powrotu do ulubionego zajęcia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Jesteś niesamowita. Gratuluję wyszycia dwóch edycji w jednym roku :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Dzięki temu, że miałam bombki z pierwszej edycji, nie nudziłam się, bo z robótkowych działań miałam jedynie bombkowanie z dwóch edycji i hafty w mojej zabawie, no i jeszcze frywolitkowanie w małym stopniu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne hafciki i jaka ilość!

    OdpowiedzUsuń