czwartek, 17 stycznia 2019

Dziękuję za pamięć o pewnej dacie z kalendarza

Parę dni temu (a nawet 7), mój osobisty kalendarz zmienił liczbę i znów zaczynam odliczanie... 1 dzień, 2 dzień...,  kolejny dzień..., kolejny miesiąc... i tak mi ten czas ucieka...
Czasami ucieka przez palce, czasami gna z prędkością światła i trudno nadążyć za nim, by zrobić to, co chciałoby się zrobić, szczególnie by wywiązać się z zabaw, do których czasami zapisuję się.

W tym biegu, niekiedy "uda mi się zapomnieć" o czyjejś ważnej dacie (później nadrabiam), ale są osoby, które o mojej dacie nie zapominają.

Za tę pamięć bardzo gorąco dziękuję.

Dziękuję za wszystkie życzenia, 
które do mnie dotarły drogą elektroniczną, 
telefoniczną i oczywiście w tradycyjny sposób.

Jest mi niezmiernie miło, że ciągle o mnie pamiętacie, 
o moim osobistym dniu i przysyłacie niezmiennie piękne życzenia.

Osobno dziękuję za życzenia przysłane na tradycyjnych kartkach, 
bo do kartek dołączone były także pewne niespodzianki. 

Dziękuję, że jesteście, zaglądacie 
(choć nie wszyscy jeszcze zmienili w swoich zakładkach 
mój stary adres na ten obecny)
i zostawiacie słówko albo dwa. :)

Dziękuję, dziękuję, dziękuję. :)
Duże buziaki dla Was. :)  

A teraz, dziękuję za kartki tradycyjne... Urszuli, Fusilli i Motylkowi :)




Kartka od Motylka była w kopercie z koliberkiem, a Myszka Miki pilnowała, by kartka dotarła w całości . :)



Fusilli dodatkowo dziękuję za pięknego, szydełkowego motyla - jest śliczny i sporego rozmiaru. :)


Motylkowi dodatkowo dziękuję za zestawy wycinanek do tworzenia kompozycji.

Zestaw 1 - w opakowaniu


W rozsypce


Uporządkowany


Zestaw 2 - w opakowaniu


W rozsypce


Uporządkowany


DZIĘKUJĘ :)

18 komentarzy:

  1. To teraz czekamy co z tych wycinanek wyczaruja twoje zdolne rece...
    Pozdrawiam!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - na pewno w odpowiednim czasie wycinanki przydadzą się. :)
      Jeszcze raz dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego. Prezenciki super. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biegnę i ja uściskać Cię gorąco,życzę dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  4. To miłe, pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za piękną kartkę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula - cieszę się, że moja dotarła i podoba się :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Splociku spóźnione, ale z serca płynące najserdeczniejsze życzenia: zdrowia, wszelkiej pomyślności i nieustającej weny twórczej.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś śliczne kartki i super dodatki do nich :).

    Ode mnie też wszystkiego najlepszego i żeby czas tak szybko nie uciekał :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjmij również ode mnie spóźnione, ale z serca płynące życzenia zdrowia i wszystkiego, co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Splociku, wybacz ale ja też w ferworze ostatnich zajęć, bardzo ważnych dla mnie zapomniałam o Twoich urodzinkach. Ale wiesz przecież że zawsze życzyłam Ci i życzę wszystkiego co najlepsze. Przede wszystkim dużo zdrówka, abyś mogła wciąż tworzyć swoje piękne rzeczy. No i oczywiście weny a także wytrwałości w prowadzeniu ciekawego bloga. A ponad wszystko dużo szczęścia w życiu osobistym

    OdpowiedzUsuń