niedziela, 20 stycznia 2019

Wielkanoc z paletą kolorów nr 1 - styczeń

Zaczęłam kartkowanie w zabawie Wielkanoc z paletą kolorów.
Zaczęłam powoli i z każdą kartką rozkręcałam się, aż powstało ich sześć. :)))
Niektóre hafciki przeleżały sporo czasu w pudle, ale doczekały się zagospodarowania.

Najpierw kolaż do zabawy.


A teraz pojedynczo.

Kolory z palety: biały, brązowy i niebieski; dodatkowo - zajączek.


Widać jak tło dla kartki wpływa na kolory na kartce - niżej kolor bardziej zbliżony do oryginału.


Kolory z palety: żółty, brązowy, zielony; dodatkowo - zajączki.
 


Kolory z palety: pomarańczowy, żółty, zielony i ciut białego: dodatkowo - kurczaczek.



Kolory z palety: żółty, brązowy, zielony, ciut białego i pomarańczowego; dodatkowo - kurczaczek i baranek.



Kolory z palety: brązowy, zielony, niebieski, ciut białego; dodatkowo - zajączek.



Kolory z palety: pomarańczowy, żółty, fioletowy, ciut zielonego; dodatkowo - kurczaczek.




Kartki z haftem zgłaszam u Igiełki, bo do wyszywania używałam mulinę ze starych zasobów.


42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Małe-niespodzianki - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Podziwiam! I kunszt wykonania i sam fakt, że w połowie stycznia masz już kartki wielkanocne gotowe do wypisania!
    U mnie wczoraj choinka wywędrowała z domu, ale pozostałe ozdoby ciągle jeszcze poustawiane.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - - dziękuję :)
      Przekonałam się w zabawie z kartkami na zimowe Święta, że warto wcześniej przygotować przynajmniej część kartek. Moja choinka została rozebrana też kilka dni temu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Jakie fajne kartki powstały, ta haftowana z dwoma zajączkami jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Te zajączki czekały bardzo długo na swój czas. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczne kartki :) Szczególnie te z haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafciki i piękne kartki z nimi powstały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę taki występ z przytupem to ja lubię. Cudne kartki i ta ilość .. Gratuluje . Oczywiście moje faworytki to te z hafcikami. Cudna ta para tańczących zajączków.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Tak jakoś mi poszło, a to zdarza się raczej rzadko. :)
      Ja dziękuję za zorganizowanie tej motywującej (mnie na pewno) zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne karteczki, każda wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękna kolekcja wielkanocnych karteczek. Najbardziej podobają mi się te z hafcikami. Może dlatego, że dawno temu krzyżyki mnie kochały. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Ja przez wiele lat (jeszcze przed blogowaniem) miałam przerwę od krzyżyków, a teraz mam przerwę od drutów i szydełka.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Każda inna, a wszystkie prześliczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Jakie śliczne karteczki, wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Fuscila - dziękuję :)
      Podziwiaj do woli :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Cudowne karteczki,zajączki bardzo milutkie,szuflada zeszczuplała,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula - dziękuję :)
      Zeszczuplała..., ale przybędą pewnie nowe hafciki i zasilą zasoby oczekujące. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. No kochana ,jaka piękna kolekcja karteczek -podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Podziwiasz moje, a ja podziwiam Twoje. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Super kartki zrobiłaś i jak dużo :).

    Hafty zawsze ślicznie się prezentują na kartkach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      To prawda, czasami wystarczy sam haft, bez dodatków. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Śliczne karteczki i w takiej ilości. Hafciki pięknie
    się prezentują na karteczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to dobrze mieć zapasiki hafcikow. Karteczki Sliczne.Musę chyba zacząć brać z Ciebie przyklad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      To naprawdę wspaniała sprawa z tym robieniem kartek sukcesywnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Wspaniałe kartki, szczególnie wpadła mi w oko ta z tańczącymi zajączkami.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Tańczące zajączki mają swoją historię, kiedyś (dawno temu) o nich pisałam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Śliczne, uwielbiam karteczki z hafcikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Same hafciki są ozdobą kartki - bez dodatków, ewentualnie z niewielką ich ilością. Też je lubię.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  19. Rewelacyjne kartecvxka, bez wyjątku każda jest piękna. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń