sobota, 12 stycznia 2019

Piramidkowa kartka okolicznościowa

Dawno nie robiłam takich kartek z piramidką.
Ta była wykonana przed Świętami, ale już jest u Jubilatki, więc mogę ją przedstawić.

Dawno temu otrzymałam w upominku zeszycik z elementami do wycięcia i naklejania odpowiednio coraz mniejszych elementów, tak by powstała piramidka. Całość można "zamontować" na kartoniku i tym sposobem stworzyć kartkę.
Ta forma kartkowania bardzo mi się spodobała, ale ostatnio wykonywałam inne kartki, a te piramidkowe poszły w zapomnienie.

Urodziny blogowej koleżanki przypomniały mi o tej formie i postanowiłam zrobić dla Niej kartkę dodając jeszcze listki z wykrojników i motylka.
Całość prezentuje się tak:


Kilka ujęć pod kątem.



18 komentarzy:

  1. No prosze jaki fajny sposób na zrobienie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - kiedyś spróbowałam samodzielnie zdobić takie elementy, połączyć je w piramidkę i nawet mi się udało; wyszły fajne kartki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Pomysłowa karteczka. Takich jeszcze nie robiłam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teniu - dziękuję :)
      Fajnie się je robi, jak spróbujesz, to na pewno spodoba Ci się en sposób.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. bardzo ciekawa i oryginalna kartka. Spotkałam się z tą techniką wiele lat temu i czasem jej elementy wykorzystuję w swoich kartkach. Daje doskonałe efekty!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A-lenko - dziękuję :)
      Ja też ten sposób wykorzystuję co jakiś czas.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Wspaniała! Podziwiam!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Podoba mi się ta piramidkowa forma :).

    Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka, mówię to od serca ,właścicielka tego cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula - dziękuję :)
      Jeszcze raz wszystkiego dobrego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Uwielbiam róże. Kartka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta - dziękuję :)
      Ja też lubię róże mimo, że kłują. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń