wtorek, 15 października 2019

Październik z paletą kolorów w listki

W poprzednim miesiącu zaczęłam wyszywać listki i odłożyłam pracę, bo ubzdurałam sobie, że u Ani w zabawie Jesień i zima z paletą kolorów są listki, więc to co robię będzie pasować do zabawy.
Po raz drugu zrobiłabym się na szaro, bo przecież w zabawie obowiązują kartki, a ja wyszywałam listki w innym celu.
Do czego posłużyły listki, ujawnię w następnym wpisie.
A teraz przedstawiam dwie kartki.

Pierwsza kartka jest przeznaczona do świątecznej wysyłki.

Na innym tle widać inaczej.
Kolory z palety, to: biały, żółty, brązowy (ciemny - ptaszki), czerwony, zielony (to kartonik z wyciętymi kwadratami), ciut czarnego.


Tę kartkę zgłaszam do zabawy u Xgalaktyki ze względu na świąteczny temat kartki.


Ponieważ hafcik powstał z resztek mulin, więc zgłaszam kartkę do Igiełki.


Druga kartka ma inne przeznaczenie, ale czy będzie to okazja imienin, urodzin, czy inna, to czas pokaże.
Kolory z palety, to: biały, żółty, czerwony, zielony.
W miejscu zaznaczonym białą obwódką pojawi się okolicznościowy napis.


I jeszcze na innym tle.


Obie kartki zgłaszam do zabawy u Ani.


26 komentarzy:

  1. Piękne! Jak zawsze!
    Ciepłe i Puchate podsyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscila - dziękuję :)
      Ciepłe i Puchate przyda się :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękne karteczki, te z haftem szczególną darzę miłością może dlatego że sama ich nie robię i dlatego że sama haftuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Primitive Moon - dziękuję :)
      Haft często sam w sobie jest ozdobny i niekiedy nie wymaga zbytniej oprawy, ale czasami jest dobrym dodatkiem.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczne karteczki, ptaszki takie słodkie, piękna zabawa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowna jest ta kartka z ptaszkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne karteczki :)
    Ja sama nie robię tego typu kartek, tzn. z dodatkowymi ozdobami. Wolę prostotę i dominację samego haftu.
    Nie jestem zwolenniczką bogatych kartek, bo czasami autorki przesadzają i napchają tyle ozdóbek, że aż oczy bolą od patrzenia.
    A Twoje są akurat w sam raz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję :)
      Kiedyś próbowałam zrobić kartki "bogatsze", ale nie miałam takich materiałów jak blogerki wykonujące kartki na sprzedaż, a z tego, co miałam nie dały zadowalającego efektu.
      Ogólnie rzecz biorąc wolę prostotę i umiar, choć czasami dodaję trochę więcej dodatków, ale bez przesady. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Prześliczne kartki, szczególnie przypadła mi do gustu ta z ptaszkami w gniazdku - cudny haft.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kartki piękne, ale hafcik cudny!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. hafcik jest cudny i nie potrzebuje już wielu dodatków . Świetne są obie kartki, takie jak lubię na płasko i do koperty.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Najczęściej robię kartki do wysłania w kopercie, dlatego są płaskie. Zdarza mi się zrobić kartki mniej płaskie lub pudełka, ale takie albo lecą w paczce albo są wręczane osobiście.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. świetne kartki, hafty podziwiam jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie karteczki urocze ale w tej ptaszkowej zakochałam się
    od pierwszego spojrzenia:)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Hafty nie potrzebują wielu ozdobników, bo sama są ozdobą.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń