poniedziałek, 21 października 2019

Przedostatni, ósmy słoiczek

Słoiczkowa zabawa u Raeszki zbliża się do końca, a ja w pewnym momencie przestałam myśleć o sposobie zagospodarowania haftów i teraz muszę wrócić myślami do tego tematu.
Dziś przedstawiam słoiczek nr 8.
W tym słoiczku zamknięty został widok domków w zimowej scenerii.
Jak widać w słoiczkach da się "zamknąć" wszystko, nie tylko przetwory na zimę. :)))


Chwilę przed konturowaniem na kanwie były tylko kolorowe plamy, mniej lub bardziej kształtne.


Słoiczek wędruje do zabawy u Raeszki.


I jeszcze zgłaszam do zabawy u Xgalaktyki, jako że słoiczek świąteczny jest.

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. The Primitive Moon - dziękuję :)
      Moje tylko wykonanie, ale projekt (nie mój) faktycznie udany.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękny słoiczek. I gotowy na święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik - mój też już gotowy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Byłam, widziałam, pochwaliłam. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. To już przedostatni, szybko poszło, będzie piekny komplet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Tak, tak, ten czas tak szybko umyka, a wiadomo - przy dobrej zabawie leci jeszcze szybciej.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Fajny hafcik, ja musiałam przerwać ich haftowanie, ale wzory mam więc pewnie kiedyś do nich wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Ogólnie wszystkie słoiczki są fajne, ale ten z zimowym widoczkiem wydaje mi się naj... :)
      Mając schematy można słoiczki wyszyć w dowolnym czasie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Fajny jest ten słoiczek :).

    Splociku masz bardzo malutkie zdjęcia, a szkoda, bo słabo widać pracę jaką wykonałaś ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Już kiedyś pisałam, że trzeba kliknąć na fotkę, wówczas obraz powiększy się.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Wspaniały hafcik... prawdziwie świąteczny i zimowy :)
    Pozdrawiam kochana:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      To trochę zimy zamkniętej w słoiczku na wypadek, gdyby zimą nie było śniegu. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń