czwartek, 27 lutego 2020

Złapane z upominkiem

W końcu stycznia Mariola (Krzyżykowy szał ) złapała licznik 77777.
Parę dni temu wysłałam Jej niespodziankę.
Nie jest to upominek wypasiony, ale wiem, że dotarł i spodobał się.
Życie przynosi nam wiele problemów, więc nawet mały drobiazg może choć na chwilę przynieść radość.
Dawniej, gdy robiłam na drutach, moje upominki często zawierały serwetkę lub inny "drobiazg" wykonany na drutach.
Teraz w szufladzie lub na wałku zostało tylko kilka sztuk serwetek do własnej dyspozycji, a miejsce serwetkowych upominków zajęły frywolitkowe zakładki, gwiazdki i inne drobiazgi..

Upominek dopełniła kartka z podziękowaniem za udział w zabawie.



A sam upominek, to frywolitkowa zakładka, przydasie, coś słodkiego oraz coś do słodkiego.


 Mariolu - dziękuję za udział w zabawie i gratuluję refleksu i szczęścia. :)))

26 komentarzy:

  1. Każdy upominek zawsze cieszy a Twoja frywolitkowa zakładka jest cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wiem, że każdy cieszy, ale zawsze chciałoby się dać coś więcej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ja nie wiem dlaczego wszyscy którzy rozdają upominki tłumaczą się że jest on mały! Przecież każda najmniejsza rzecz jak piszesz może przynieść radość☺️ mam nadzieje, że w blogowym świecie nie ma licytacji kto da wiecej bo inaczej mogę nie sprostać oczekiwaniom...mam już obawy bo muszę przygotować 2 upominki do 2 dziewczyn..co to bedzie jak im sie nie spodobają?
    Twoje prezenty robiłaś i dawalas z serca a to najwazniejsze.😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Primitive Moon - tak, każda najdrobniejsza rzecz przynosi radość, ale sama wiesz, że chciałoby się dać więcej tej radości.
      Nie zauważyłam żadnej licytacji, ale czasami widać spore pakunki - chyba zapomniałam , że te bogatsze, to wymiankowe.
      Ty się niczego nie obawiaj, bo robisz piękne rzeczy i taka jedna mała rzecz wystarczy za wszystko. Twoje upominki na pewno dadzą radość adresatkom i spodobają się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajne zabawy! No i te upominki - cuda! :-))))
    Pozdrawiam wszystkie Dziergające i wyszywające! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscila - nic nie stoi na przeszkodzie, byś dołączyła do którejś zabawy.
      Dziękuję za pozdrowienia w imieniu dziejących i wyszywających.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczny upominek :-) Serdecznie gratuluję Marioli :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny podarek :) Z serca zrobiony i podarowany, jest wart więcej niż wielka paka cudów ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko - dziękuję :)
      No tak, każda rzecz zrobiona z sercem jest najwartościowsza.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Prezenty zawsze cieszą, a Twój jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Każdy upominek zawsze cieszy, przynajmniej mnie. Jak jest dany z serca to jest najlepszy, a Ty przygotowałaś bardzo fajny upominek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Nie wyobrażam sobie, by robić upominek bez choćby odrobiny serca.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Jak dla mnie to był wypasiony upominek;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Drobny upominek? Według mnie to całkiem spora niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Mnie zawsze wydaje się, że można było coś jeszcze dodać. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Upominki od serca zawsze są miłe i udane:)
    Serdeczności zostawiam na miły nowy tydzień:)
    Dziękuję kochana za odwiedziny na moim blogu, życzliwość i miłe słowa:)
    Dziś odwiedził mnie Wnusio z rodzicami, byłam przeszczęśliwa:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano - dziękuję :)
      Takie odwiedziny zawsze przynoszą radość. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Przygotowałaś fajną niespodziankę. Też bym się z takiej ucieszyła :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Może będziesz miała okazję otrzymać mój upominek. :)))
      Zapraszam do zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń