wtorek, 28 stycznia 2020

Nie przegap i złap

Zauważyłam, że licznik odwiedzin szybko zmienia się i zbliża do spotkania siódemek, a to oznacza, że właśnie rozpoczyna się zabawa w berka... :)))

Zapraszam :)
Gotowi?... START :)


Wiadomo, co zrobić?...
Gdy nadejdzie wiekopomna chwila (cytując klasyka), zapolować na licznik, wykonać screen ekranu z moim blogiem i widocznym licznikiem z liczbą 77777.
Następnie mailem przesłać ów screen do mnie.
W komentarzu potwierdzić wysłanie maila.

Kto pierwszy, ten... otrzyma... niespodziankę. :)))
Życzę szczęścia :) 

*****
Edycja - godz. 16.15

Jestem w szoku! :)))
Według ostatnich odwiedzin, byłam pewna, że po ogłoszeniu Łapania licznika, złapanie go potrwa przynajmniej jeden dzień, a okazało się, że wystarczyło TYLKO 3 godz. i 9 min., by licznik został złapany.
Dokonała tego Mariola z blogu Krzyżykowy szał i to do Niej poleci niespodzianka

Gratuluję szczęścia i refleksu :)))


 

18 komentarzy:

  1. Ooo... Dawno nie bawiłam się w łapanie licznika, zatem spróbuję.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - i trochę nie wyszło...
      Następnym razem będzie lepiej. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mariolu - GRATULUJĘ szczęścia i refleksu. :)))
      Niespodzianka pojawi się niespodziewanie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. no i po zabawie :-) Gratuluję Marioli .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - no i przykro mi :(
      Następne łapanie muszę, jak widać, ogłosić dużo wcześniej. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Gratuluję Marioli.
    Cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - przyłączam się :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ja to już nawet nie staję w blokach startowych, bo nie mam szczęścia w takich zawodach.
    Ale gratulacje dla Marioli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - nie rezygnuj ze startów, bo nigdy nie wiadomo, kiedy szczęście uśmiechnie się do Ciebie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Splociku :) - ja nawet nie mam szans na start, bo jak się doczytam o akcji to właśnie już jest po fakcie.

      Usuń
    3. El - szanse możesz mieć, o ile berek wystartuje odpowiednio wcześnie, jak napisałam wyżej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla pani licznikowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - przyłączam się :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. o ja, ja tu widzę, że dawno strzeliło :D gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - no troszkę się spóźniłaś :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń