poniedziałek, 24 maja 2021

Maj bogaty sieje kwiaty

W maju przypadły do zinterpretowania takie oto przysłowia: 
 
1. Jedyna para dobrze dobrana, i nawet ona nie zawsze, to para skarpetek.
2. Maj bogaty sieje kwiaty.
 
Wybrałam drugie przysłowie, bo skarpetek na razie nie potrzebuję. 
Do tego przysłowia wykonałam hafcik z polnymi kwiatkami.

 
Znalazłam wśród zbioru ramek taką jasną postarzoną, ale czegoś mi brakowało.
Zrobiłam przegląd kartoników wizytówkowych i znalazłam taki w kolorze perłowym z ciemnymi smugami. 
 
Wycięłam zaokrąglone górą okienko i poskładałam całość.
Efekt bardzo mi się podoba.
 

Obrazek dołączam do galerii prac uczestniczek zabawy - TUTAJ.

A dla chętnych do przyjęcia wyzwania, przypomnienie o zasadach zabawy Rękodzieło i przysłowia 2, która trwa i do której można przyłączyć się w dowolnym momencie i nie trzeba uzupełniać zadań.


12 komentarzy:

  1. Przepiękny polny bukiecik.Piekna interpretacja przysłowia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Z polnych kwiatów najbardziej lubię właśnie maki i chabry. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. maj bogaty w kwiaty i do tego te moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - dziękuję :)
      Moje też :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękny jest ten hafcik i cudnie go oprawiłaś. Lubię takie sielskie klimaty, kojarzą mi się z latem i łanami gotowymi na żniwa. Przysłowie cudnie zinterpretowane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Co prawda, w maju najwięcej tulipanów i konwalii, ale miałam ochotę na maki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękny obrazek, świetnie go oprawiłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Splociku, przepiękny letni haft. A u mnie tak zimno, że skarpetki są w ciągłym użyciu:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      U mnie zimno i w kratkę, raz deszcz a raz trochę słońca.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękny polny bukiecik,ciekawie go oprawiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń