czwartek, 27 maja 2021

Kalendarz adwentowy - zadanie na czerwiec

I przyszedł 27 dzień miesiąca i przyszła kolej na nowe wytyczne do Kalendarza adwentowego 2021
 
Niektóre z Was będą pewnie zaskoczone 😂 jednym z motywów (jak to było w przypadku pingwinka), ale tak się zdarza w zabawach z wytycznymi, że mogą zaskakiwać, gdy nie są z góry znane.
 
Wkraczamy w drugą połowę zabawy.
Motywów gotowych do kalendarza przybywa, a zadań ubywa... i teraz to już mamy z górki. 😀
 

Zadanie nr 6 - wykonujemy i publikujemy w CZERWCU 2021r.
 
Na czerwiec przypadły kolejne dwa motywy z numerkami oczywiście, a są to:
 
DZWONECZEK i numer 12
LASECZKA MIKOŁAJA i numer 22 

Bardzo proszę, zostawiajcie informacje o wykonanych motywach z tego zadania, pod tym wpisem.

Życzę przyjemnej zabawy. :)  
 
 Zabawa "Kalendarz adwentowy 2021" trwa.


Wszystko na temat zabawy napisałam TUTAJ. Zapraszam :) 
O czym należy pamiętać, przypominałam - TUTAJ

TUTAJ  jest zadanie 1 - na styczeń i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 2 - na luty i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 3 - na marzec i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - na kwiecień i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 5 - na maj i efekty prac. 

Motto zabawy, to:
"Gdzie się z chęcią zejdzie praca, tam się hojnie trud opłaca"
 
Nabierajcie zatem chęci i dołączajcie do zabawy, 
bo opłaci się trud wykonanej pracy 
patrząc na efekt gotowego kalendarza 
albo na radość nim obdarowanych.

Efekty prac do zadania nr 6 widać poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.
 
1. Irena 

 2. Moteczek
 

4. Mięta



 


10. Agata
- wersja papierowa
 - wersja haftowana 

11. Danka M

12. Ja Splocik



26 komentarzy:

  1. Czy laseczka Mikołaja moze byc taka w formie tego słodkiego cukierka biało-czerwonego czy zielonego ?! Czy faktycznie to ma byc laska ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - napisałam "laseczka" to raczej forma ozdoby choinkowej i może być w formie cukierka.
      Jeśli jednak zechcesz mieć faktycznie laskę Św. Mikołaja, to też może być. :)
      Kolorystyka, jak we wszystkich motywach, dowolna.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Kibicuję mocno uczestniczkom i czekam na interpretację dzwoneczka i laseczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - kibicowanie zawsze jest mile widziane, tak jak komentarze. Dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Może i jest element zaskoczenia, ale on to zawsze musi być przy takich zabawach. Faje tematy typowo świąteczne, coś się tam na pewno wymyśli jak zawsze. Lecę szukać małych wzorków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - cieszę się, że podobają się kolejne wytyczne. :)
      Jak Cię znam, to pewnie już znalazłaś wzorki i razem ze wszystkimi akcesoriami hafciarskimi zapakowałaś na wyjazd. Baw się dobrze i wypoczywaj. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. To jak by co jestem gotowa :-) Efekty możesz obejrzeć tutaj
      http://iwanna59.blogspot.com/2021/06/splocikowe-czerwcowe-zabawy.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Fajne tematy hafcików. Tym razem nie będę na końcu - już wyszyłam i link podsyłam:)
    http://babuchowerobotki.blogspot.com/2021/06/kalendarz-adwentowy-czerwiec.html#comment-form
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ireno - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. No ładnie, ostatnio cukierka nie miałam i użyłam cukrowej laski a tu proszę - laska Mikołaja w wytycznych :) Mogę powtórzyć? Mam jeszcze trzy obrazki z cukrowymi laskami :) No chyba, że taką poważną mikołajową laskę znajdę (wolę słodycze) :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - tak to bywa. :)))
      Myślałam, że podobnie jak ja uważacie, że cukierek to cukierek - w tradycyjnej postaci. :)
      Oczywiście, że możesz powtórzyć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Tym razem udało mi się szybciej elemenciki kalendarza przygotować, oto one:
    https://kuferekzrozmaitosciami.blogspot.com/2021/06/kalendarz-adwentowy-zadanie-czerwcowe.html#comment-form
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Moje wytworki:
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2021/06/303-kalendarz-adwentowy-6.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Są już i u mnie następne pudełka.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/06/kalendarz-adwentowy.html?m=1

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Motywy miałam jakby wcześniej naszykowane, tylko gorzej, bo ubywa mi pomysłów, co mogłabyś jeszcze wymyślić :) Tym razem w prawie połowie miesiąca publikuję post z elementami kalendarza : https://tiny-handmade.blogspot.com/2021/06/kalendarz-adwentowy-2021-6.html
    A moje kołacze będą pod koniec miesiąca ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pomysłów to ja mam więcej, ale coś już wybrałam i mam na specjalnej liście. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Moje hafciki tutaj:
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2021/06/kalendarz-adwentowy-czerwiec.html
    Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Moje hafciki do Kalendarza Adwentowego:
    https://haftipatchwork.blogspot.com/2021/06/kalendarz-adwentowy-czerwiec.html
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Moje hafciki na ten miesiąc tu

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2021/06/kalendarz-adwentowy-odc-6.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń