wtorek, 27 kwietnia 2021

Kalendarz adwentowy - zadanie na maj

Tradycyjnie, jak co miesiąc o tej porze, czyli 27 dnia miesiąca, przestawiam kolejne motywy do wykonania. 
 
Wiosna trochę grymasi, ale może to i dobrze, bo trudno spacerować i wyszywać, więc siedzenie w domu sprzyja robótkom.
Co nie znaczy, że mamy zrezygnować ze spacerów i innej rekreacji ważnej dla zdrowia i dobrej kondycji.
Zachęcam więc do dbania o kondycję i zdrowie, bo zgodnie z przysłowiem: "W zdrowym ciele, zdrowy duch." :)
A w wolnych chwilach odpoczynku od działań fizycznych możemy nieco porobótkować. :)

Na miesiąc maj przygotowałam, jak poprzednio, dwa motywy i odpowiadające im numerki.
Tym sposobem jesteśmy na półmetku zamykając pierwsze pięć zadań. :)
 

Zadanie nr 5 - wykonujemy i publikujemy w MAJU 2021r.

CUKIEREK i numer 7
PINGWINEK i numer 17
 
Bardzo proszę, zostawiajcie informacje o wykonanych motywach z tego zadania, pod tym wpisem.

Życzę przyjemnej zabawy. :)  
 
 Zabawa "Kalendarz adwentowy 2021" trwa.
 

Wszystko na temat zabawy napisałam TUTAJ. Zapraszam :) 
O czym należy pamiętać, przypominałam - TUTAJ

TUTAJ  jest zadanie 1 - na styczeń i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 2 - na luty i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 3 - na marzec i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - na kwiecień i efekty prac. 
 
Motto zabawy, to:
"Gdzie się z chęcią zejdzie praca, tam się hojnie trud opłaca"
 
Nabierajcie zatem chęci i dołączajcie do zabawy, 
bo opłaci się trud wykonanej pracy 
patrząc na efekt gotowego kalendarza 
albo na radość nim obdarowanych.

Efekty prac do zadania nr 5 widać poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.

1. Agata 
- wersja papierowa 
- wersja haftowana

2. Elunia 
 

4. Mięta
 
 

 

 
10. Irena

11. Tina J

12. Ja Splocik 




40 komentarzy:

  1. Hehe od rana czekałam na ten post , bo byłam ciekawa nowych tematów. Trochę mnie zaskoczyły, lace szukać wzorów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - cieszę się, że doczekałaś nowych wytycznych. :)
      Lubię czasami zaskakiwać. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Splociku tu jest , choć trochę to trwało :-) http://iwanna59.blogspot.com/2021/05/kalendarz-adwentowy-i-sal-jesienny.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Kibicowanie też mile widziane. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Już sobie zapisuje te tematy i ruszam na poszukiwania odpowiednich pudełek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - udanych poszukiwań :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. To już na maj? Jak ten czas leci! Fajne tematy, powinnam coś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - czas leci i mamy półmetek :)
      Nim się obejrzymy będzie koniec zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Gotowe ale ...... z cukierkiem jest problem :)

      https://damurek2.blogspot.com/2021/05/kalendarz-adwentowy-2021-maj.html

      Usuń
    3. Danko - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ach u mnie w kwietniu był pingwinek Hihi bede miała zatem dwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - wyszło jak wyszło. :)
      Dlatego byłam nieco zdziwiona, że wybrałaś akurat pingwinka, jakby innych ptaszków było mało. :)))
      To teraz zrobisz panią pingwinkową i rodzinka się powiększy. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Skad mogłam wiedziec ze osobno pingwinek bedzie Hihi :)

      Usuń
    3. Agato - no nie mogłam wprost powiedzieć, że pingwinek będzie później i myślałam, że moje "hmm..." u Ciebie w komentarzu, zwróci Twoją uwagę.
      Widocznie zbyt ukryta była moja sugestia, że nie o tego ptaszka chodziło.
      Jednak nic się nie stało, będą pingwinki dwa, ale za to różne. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Nadchodzi wysyp cukiereczków, ale będzie słodko :) Pingwinek w temacie też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - będzie bardzo słodko :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Wczoraj dopiero mnie olśniło, że powinny już być nowe wytyczne do kalendarza :)
    Wzór pingwinka mam, lecę szukać cukierka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - zawsze 27 oczekuj nowych wytycznych. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Moje wytyczne na ten miesiąc

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2021/05/kalendarz-adwentowy-odc-5.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Zadanie wykonane :)
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2021/05/kalendarz-adwentowy-zadanie-5.html
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Moje majowe elementy :
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2021/05/397-kalendarz-adwentowy-5.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. W końcu i moje
    https://hafty-dla-bliskich.blogspot.com/2021/05/kalendarz-adwentowy-maj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe-niespodzianki - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Tym razem dopiero teraz skończyłam moje hafciki:
    http://haftipatchwork.blogspot.com/2021/05/kalendarz-adwentowy-maj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Cześć. Przesyłam swoje pudełka.
    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/05/kalendarz-adwentowy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Splociku - późno, bo późno, ale się wyrobiłam:)))
    Tutaj jest sprawozdanie z wykonania zadania majowego
    https://kuferekzrozmaitosciami.blogspot.com/2021/05/kalendarz-adwentowy-zadanie-majowe.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. I moje hafciki jeszcze
    http://babuchowerobotki.blogspot.com/2021/05/kalendarz-adwentowy-maj.html#comment-form
    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ireno - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Dziękuję za kolejny miesiąc zabawy. Moje pudełeczka z wytycznymi są tutaj: https://tiny-handmade.blogspot.com/2021/05/kalendarz-adwentowy-2021-5.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń