sobota, 17 kwietnia 2021

Kartki według mapki - kwiecień

Kwietniową kartkę wykonałam do jednej z dwóch mapek zadanych przez Anię w zabawie Kartki wg mapki cały rok 2021

Mapki były dwie i były też wytyczne, czyli kolor zielony i guzik.

 
Do wykonania kartki wykorzystałam wyszyte kiedyś kwiatki, a teraz odnalezione w jednym z pudełeczek z drobnymi hafcikami czekającymi na zagospodarowanie.


Kartka w kolorach zieleni, od ciemnej (baza) do najjaśniejszej (kółko).
Na listkach przykleiłam perełki imitujące kropelki wody, a na rogach guziczki w kolorze ciemniejszego środka kwiatków.

 
Na tej fotce kolory są najbardziej zbliżone do naturalnych. 
 

Kartkę zgłaszam do zabawy u Ani.


20 komentarzy:

  1. Splociku, śliczną interpretacja mapki. Bardzo ładnie te czerwone kwiaty współgrają z zielenią bazy.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie oprawiony hafcik- na pewno sprawi komuś wiele radości:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Na sprawienie radości będzie musiała trochę poczekać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczna kartka powstała :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Bardzo ładny hafcik centralnie umieszczony :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ja też w tym miesiącu postawiłam na zagospodarowanie malutkich hafcików. Fajnie wyszła Ci ta kartka. Układ mapki aż się sam prosi o takie wykorzystanie hafcików.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Skoro się prosił, to hafcik się pojawił, od razu wiedziałam, że chcę tam umieścić hafcik, tylko szukałam odpowiedniego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Urocza wiosenna karteczka:)
    Interpretacja mapki - idealna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kwietny hafcik :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowo zrobiona kartka, bardzo mi się podoba, muszę pomyśleć o takiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Śliczny hafcik,kwiatuszki są super i bardzo ładna z nimi kartka powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, radosne i takie wiosenne są Twoja karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń