poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Hafciki kwietniowe do kalendarza

W kwietniowym zadaniu zabawy Kalendarz adwentowy 2021, były tylko dwa motywy z numerkami.
 

Kwietniowe wytyczne to:
 
BABECZKA i numer 3
PTASZEK i numer 2
 
Wyszyłam babeczkę w jasnych kolorach z czerwoną bombeczką zamiast gwiazdki.

 
Ptaszek już raz gościł u mnie (TUTAJ) w ramach zabawy u Raeszki i jak się okazało, też został wyszyty w kwietniu.
Wówczas zastosowałam ciut ciemniejsze kolory:)))
 

Hafciki razem

Hafciki lecą do wpisu z zadaniem na kwiecień (TUTAJ), gdzie można oglądać prace bawiących się w tej zabawie.



24 komentarze:

  1. Taką smakowitą babeczkę mam i ja! A ten ptaszek to gil?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - czy ja Ci ją upiekłam? :)
      Ptaszek nie przedstawił się, ale być może to gil.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Oczywiscie, że tak! 🙂

      Usuń
    3. Fuscilo - skoro tak twierdzisz... :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Urocze hafciki, Splociku. Bedą pięknie wyglądały na kalendarzu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Zobaczymy, co z nich wyjdzie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Po prostu cudne hafciki!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczne, delikatne hafciki :) Ależ będzie piękny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Jaki będzie, to się okaże. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ale fajne hafciki znalazłaś. Świetny też będzie Twój kalendarz.
    Już nie mogę sie doczekać pełnej jego odsłony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jeszcze trochę i doczekasz się - czas szybko pędzi. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Uwielbiam takie małe hafciki - a te twoje są rozkoszne, cud babeczka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - dziękuję :)
      Małe hafciki wykonuje się bardzo przyjemnie i szybko jest efekt. Też je lubię. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Hafciki śliczne!
    U mnie dopiero ptaszek wykluwa się i mam już przepis na babeczkę:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ireno - spokojnie; do końca miesiąca ptaszek zdąży pofrunąć i babeczkę też upieczesz. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Ładne motywy wybierasz na ten kalendarz, ciekawe jak bedzie wyglądał cały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Jestem ciekawa innych kalendarzy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękne hafty! zapowiada się kapitalny kalendarz:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne hafciki, coś czuję że szykuje się efektowny kalendarz świąteczny :)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń