sobota, 1 maja 2021

Rękodzieło i przysłowia 2 - maj

Minął kolejny miesiąc i przyszła kolej na zadanie nr 5 w zabawie Rękodzieło i przysłowia 2.
Znów zmierzymy się z jednym, wybranym przysłowiem, by w całości lub we fragmencie zinterpretować je swoim rękodziełem.
Zdaję sobie sprawę z tego, że w tej edycji przysłowia nie są łatwe, ale wszystkie łatwiejsze już "wyszły".
Jednak znając Waszą kreatywność wiem, że poradzicie sobie z wyzwaniem i wykonacie wspaniałe prace.  

Dzisiaj zaczyna się nasz rodzimy MIESIĄC ZAKOCHANYCH i pomyślałam, żeby jedno z przysłów  związane było z tym tematem, a drugie z nazwą miesiąca.
Przysłowie o zakochanych jest nieco przewrotne... :)

Na MAJ przygotowałam takie oto przysłowia:
1. Jedyna para dobrze dobrana, i nawet ona nie zawsze, to para skarpetek.
2. Maj bogaty sieje kwiaty.

Życzę przyjemnej zabawy. :) 
 
Bardzo proszę, zostawiajcie informacje o wykonanych pracach z tego zadania, pod tym wpisem. 
 
Zabawa Rękodzieło i przysłowia 2 trwa.
 

Zasady i zgłoszenie uczestnictwa w zabawie są  TUTAJ.  

TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac.
 
Motto zabawy, to:
"Bądź w stanie zrobić chleb z kamienia"
 
Zatem przyłącz się do zabawy i rób COŚ z NICZEGO. 
 
Efekty prac do zadania nr 5 widać poniżej, a o skojarzeniach z przysłowiami poczytacie w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.

 
2. Renata  


5. Mięta 




9. Ja Splocik 



 

40 komentarzy:

  1. Ha , chyba tym razem mam już gotową pracę;)
    świetne, nieznane przysłowia- jak zwykle jestem pod wrażeniem:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - no popatrz, jak udało mi się trafić w punkt. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. no to zgłaszam gotowość;)

      Usuń
    3. Reniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fokę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Splociku :) - mam nadzieję, że maj będzie u mnie bardziej normalnym robótkowo miesiącem. Przeżyłam szczepienie, którego bardzo się bałam (ze względu na ewentualne powikłania), więc psychicznie trochę wracam do siebie.
    Pozdrawiam majowo :), chociaż u mnie właśnie pada i jest zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - życzę Ci normalnego miesiąca nie tylko do robótek, ale tak ogólnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Jakie fajne tematy!bardzo bym chciała coś zdążyć zrobić. Tym bardziej, że w maju nasi bliscy maja rocznicę a kwiatowe tematy są mi bardzo bliskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - jak nie zdążysz, to się spóźnisz, co jest dozwolone. :)
      Tylko pamiętaj daj znać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Primitive Moon - :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    3. Dziękuję ja Ciebie też pozdrawiam 😘 w zasadzie prace mam gotową ale może będę mieć w czym wybierać 😊 a może zaprezentuję wiecej prac...bardzo lubie Twoją zabawę bo jest niezwykle inspirująca i tylko żałuję, że jest tak mały odzew bo daje tyle możliwości 😄

      Usuń
    4. Primitive Moon - czekam na Twoje prace, ale od początku zabawy nie mam w zbiorach ani jednej.
      Czyżbym pominęła wpisy?
      Odnośnie małego odzewu, zabawa uważana jest za trudną, a większość chyba woli coś prostszego. :(
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Bardzo fajne przysłowia wybrałaś :) Myślę, że interpretacja nie sprawi problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - myślę, że nie powinno być problemów tym razem, ale ogólnie pozostały przysłowia, z których ciężko wybrać łatwe.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Jest i moja interpretacja.
      http://iwanna59.blogspot.com/2021/05/rekodzieo-i-przysowia-i-testowanie-u.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Pomysł jest , piękne przysłowia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - cieszę się, że przysłowia przypasowały. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Pierwsze przysłowie jest super:)
    Pozdrawiam wiosennie, Splociku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - mnie wydaje się ono przewrotne i z humorem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Niestety, z tymi skarpetkami w praniu to wiecie jak bywa, zawsze jest jakaś nie do pary 😉 A tak poważnie, przysłowia są super ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuferku - z tym praniem to racja, ale nawet gdy znajdą się nie do pary, to może zrobić się para mieszana. :)))
      A tak poważnie, to dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Fajne tym razem przysłowia wybrałaś. Mnie szczególnie drugie wpadło w oko ale i pierwsze super dla drutowych dziewczyn co robią skarpetki. Dzięki za zabawę. Już się coś tworzy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - cieszę się, że spodobały się przysłowia. :)
      Ciekawa jestem co się stworzy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Splociku, przysłowia wybrałaś extra! Sama nie wiem czy brać się za druty i skarpetki robić, czy kwiatki z foamiranu kręcić?:)
    Pozdrawiam słonecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Zrób to, co bardziej Ci potrzebne, a jeśli masz zagwozdkę, to zawsze możesz zrobić i jedno i drugie :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń


    2. Splociku coś tam zrobiłam:) Oczywiście nie to co planowałam, mam nadzieję że przygarniesz moją pracę?
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    3. Anno - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Dzięń dobry, melduję wykonanie zadania nr 1.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Wykonałam pracę do 2 przysłowia.
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2021/05/300-kwiatowo.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Splociku, moje zadanie na maj wykonałam, tylko czy przyjmiesz niemajowe kwiatki? https://tiny-handmade.blogspot.com/2021/05/kartka-wielkanocna-na-zoto.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Wiem ,że po terminie ale nie miałam czasu nu Cię powiadomić, że mam opóżnienia ale mimo wszystko wstawiam linka z postem do zabawy :)
    https://theprimitivemoon.blogspot.com/2021/06/zabawa-u-splocika.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję za informację :)
      W tej zabawie, po terminie też jest w terminie. :)))
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Primitive Moon - to jest zabawa. :)
    Jeśli wykonasz jakieś prace, które dadzą się połączyć z zadaniami z poprzednich miesięcy, to możesz je zgłosić.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Splociku:)
    Sporo po terminie ale postanowiłam i tak nadrobić wszystkie zaległe miesiące w Twojej zabawie :)
    Tak więc z ogromną radością wklejam link do kolejnego wyzwania majowego.
    https://xgalaktyka2.blogspot.com/2021/08/czarodziejski-ogrod-2.html

    Pozdrawiam serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń