niedziela, 18 lipca 2021

Coś większego - odsłona 5

Nadal "buduję" mój domek na kanwie. 
Ostatnio skończyłam na zamontowaniu drzwi (TUTAJ), a teraz wstawiłam okno.
Powstaje też ściana... kamienna.

 
Potrzebuję duuużo cierpliwości i uwagi przy tej ścianie, ale o cierpliwości napisałam przy okazji zadania w zabawie z przysłowiami

 
Mimo że układanie kamieni, to bardzo żmudna praca, to z każdym kamykiem rosło moje zadowolenie.
Nawet zaczęłam sadzić kwiaty z prawej strony domku.

 
Po upięciu pnączy kwiatowych, przystąpiłam do kończenia kamiennej ściany.

 
Kończąc tę ścianę, zaczęłam sadzić kwiatki także pod oknem.
 

No tak, okno i drzwi już są, kwiatki też, ale brakuje jeszcze dróżki prowadzącej do drzwi i zagospodarowania terenu przed domkiem.
Tym zajmę się w najbliższym czasie i mam nadzieję, że pogoda dopisze i będę mogła zrobić to odpoczywając w ogródku, w normalnych temperaturach, a nie jak dotychczas w pozamykanym domu.

W międzyczasie zaczęłam wyszywać kolejny obrazek, żeby trochę odpocząć od tej budowlanki, ale o tym w oddzielnym wpisie.

32 komentarze:

  1. Ale świetny ten Twój domek. Niezmiernie mi się haft podoba. Idzie Ci super szybko to wyszywanie. Podziwiam bardzo i może nawet dobrze że nie pokazałaś całego obrazka, bo by nie było niespodzianki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jak na warunki (gorąco) i moje ręce, to faktycznie idzie dość szybko, ale znam takie osoby, którym robota "pali się" w rękach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Wspaniały domek budujesz; bardzo mi się podoba nie tylko domek, ale i jego otocznie:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku - dziękuję :)
      Sama wiesz, że o otoczenie domku trzeba zadbać, by było pięknie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Powstaje romantyczny domek albo altanka dla zakochanych, piękna.Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Zdecydowanie to jest domek. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Cudny ten domek!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. No Pani Kierownik (budowy) zapowiada się pięknie! Podziwiam.
    A jak Ci się wyszywa na ramce? Bo zastanawiam się nad za i przecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ag_Agato - dziękuję :)
      Na ramce wyszywam już wiele lat, a okrągły tamborek leży w szufladzie.
      Wyszywa mi się bardzo dobrze.
      Mam możliwość regulowania wielkości ramki, dzięki dodatkowym rurkom.
      Ramki nie kupowałam, bo wykonał mi ją mój Ktosiu, ale o tym poczytaj TUTAJ
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Budowa pięknie posuwa się do przodu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Domek już wygląda super, hafcik pierwsza klasa!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten ukwiecony domek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Mnie też spodobał się tak bardzo, że musiałam go mieć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Domeczek coraz piękniej się rozrasta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Splociku, ten obrazek to CUDENKO! Nawet taki jeszcze niedokonczony juz zachwyca!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Prawdziwa z Ciebie Pszczółka Murarka! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Odezwała się Pszczółka Kulinarna. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Bardzo ładny jest ten Twój domek i wspaniale go przybywa:-)
    Ja w najbliższym czasie planuję usiąść do mojego domku, ale co z tego wyjdzie to czas pokaże. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino - dziękuję :)
      Już jestem ciekawa Twojego domku. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. super jest to, że budując domek, budujesz także świetną opowieść o tym. A haft jest po prostu przeuroczy, podziwiam talent. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuferku - dziękuję :)
      Mam jeszcze jeden domek, który bardzo mi się podoba i może w późniejszym czasie też go "wybuduję". :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Splociku, zachowujesz się jak wykwalifikowany Mistrz budowlany:)Tak szybko XXX przybywa, a hafcik jest naprawdę śliczny!
    Jestem pod wrażeniem takich dużych projektów.
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Fotki przedstawiają efekty kilku, a nawet kilkunastu podejść do haftu w ciągu około miesiąca.
      Najczęściej siadam po obiedzie, włączam audiobooka i słuchając w towarzystwie Ktosia, wyszywam kolejne fragmenty. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. To będzie przepiękny haft, wzór jest niesamowity.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Tak, wzór jest niesamowity, dlatego musiałam go wyszyć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń