czwartek, 1 lipca 2021

Rękodzieło i przysłowia 2 - lipiec

Mijamy półmetek zabawy Rękodzieło i przysłowia 2 i jedziemy z górki, na razie  lekko pochyłej. 
 
Przyznam, że proponowanie niełatwych przysłów nie przychodzi łatwo.
Przysłowie pierwsze wymieniałam dwa razy, a przysłowie drugie chyba ze cztery.
Ciągle miałam wrażenie, że nie wszystkie uczestniczki będą mogły je zinterpretować rękodziełem, ale może to tylko moje wrażenie.
Wszak były trudniejsze przysłowia i dałyście radę, bo przecież każdy ma własne spojrzenie na temat i może mieć ciekawy pomysł na realizację.
 
Ostatecznie na LIPIEC proponuję takie oto przysłowia:
 
1. Bieda matką sztuk wszelakich. 
2. Cierpliwość to kwiat, który nie w każdym ogrodzie rośnie. 
 
Życzę przyjemnej zabawy. :) 
 
Bardzo proszę, zostawiajcie informacje o wykonanych pracach z tego zadania, pod tym wpisem. 
 
Zabawa Rękodzieło i przysłowia 2 trwa.
 

 Zasady i zgłoszenie uczestnictwa w zabawie są  TUTAJ.  

TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 6 - czerwcowe i efekty prac.
 
Motto zabawy, to:
"Bądź w stanie zrobić chleb z kamienia"
 
Zatem przyłącz się do zabawy i rób COŚ z NICZEGO. 
 
Efekty prac do zadania nr 7 widać poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.



3. Renata

4. El


6. Tina J

7. Mięta 


9. Ja Splocik




26 komentarzy:

  1. Splociku :)
    Nie martw się na zapas, że ktoś nie poradzi sobie z interpretacją przysłowia.
    Moim zdaniem śmiało wrzucaj te, które uznasz za dobre, bez wymieniania na inne i czekaj na rezultaty pracy naszych szarych komórek.
    Sama przecież zawsze podkreślasz, że wystarczy nawet wykorzystanie jednego słowa, jeśli ktoś ma problemy z głębszą interpretacją.
    Według mnie - im trudniej tym ciekawiej.
    Tym bardziej, że to nie jest nasz pierwszy rok w tego typu łamigłówkach umysłowych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - ok. i tego będę się trzymać. :)
      Ja - podaję przysłowia, a Wy główkujcie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Splociku damy radę, kto jak nie my :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - wiadomo, że jak nie my, to nikt. :)))
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
    2. Splociku, ja gotowa, zapraszam Tutaj https://iwanna59.blogspot.com/2021/07/splocikowe-zabawy.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Coś mi mówi, że to pierwsze przysłowie bedzie mottem moich prac, ale kto wie czy przekornie nie zmienię zdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - to przysłowie może być mottem dla...
      Jeśli Twoja przekora zwycięży, to jestem ciekawa efektu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Coś się wymyśli, w sumie to pomysł jest.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - mam nadzieję, że wszystkie wymyślicie, jak zawsze coś ciekawego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. no, ok, ale co dalej;) coś będzie, ale czy moja interpretacja w dobrą stronę pójdzie to się zobaczy;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - myślę, że będzie coś fajnego i interpretacja pójdzie w dobrą stronę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, źe tak, bo już nic innego nie wymyślę;)

      Usuń
    3. Reniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Myślę że wykonałam zadanie do przysłowia lipcowego, tak je odebrałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Splociku - to mój lipcowy udział w zabawie:
    https://z-mojego-swiata.blogspot.com/2021/07/rekodzieo-i-przysowia-2-w-lipcu.html
    Proszę o wstawienie do Galerii pierwszego zdjęcia z wpisu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Mam i ja moją interpretację jednego z przysłów: https://tiny-handmade.blogspot.com/2021/07/zabawy-trzy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Zaległa praca lipcowa :
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2021/08/410-rekodzieo-i-przysowia-2-7.html

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Pomysłowości w interpretacji nie brakuje! Piękne prace powstały, a mnie jest bardzo miło bawić się w tak kreatywnym towarzystwie 🥰
    Pozdrowienia dla Ciebie Spolciku i wszystkich uczestniczek zabawy 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - masz rację, pomysłów nie brakuje i supr jest to, że prace różnią się techniką wykonania.
      Miło mi, że bawisz się u mnie w świetnym towarzystwie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Witaj Splociku:)
    Ja oczywiście nie mam już szans na zakończenie zabawy z kompletem prac, jednak walczę zawsze do końca i oto przedstawiam moją interpretację przysłowia nr. Pozdrawiam serdecznie.
    K.
    https://xgalaktyka2.blogspot.com/2021/12/broszka-karnawaowa-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Cieszę się, że nie odpuszczasz. :)
      Jeśli jakaś praca powstanie do brakujących miesięcy, to jasne, że będzie dołączona. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń