poniedziałek, 28 czerwca 2021

Kartka według mapki i Pascha cały rok

Tym razem w jednym wpisie połączyłam dwie zabawy: Kartki według mapki 2021 oraz Pascha przez cały rok.
 
Zrobiłam dwie kartki.
Dwie mogą być do zabawy z mapkami, a jedna do zabawy wielkanocnej.

Pierwszą z wytycznymi podanymi przez Anię, zrobiłam według mapki z lewej strony.
 
 
Tło jest brązowe, deski turkusowe z brązowymi mazami.

 
Myślałam, czy nie zrobić z niej kartki świątecznej ze względu na kwiatki (żonkile), ale ostatecznie wyszło na kartkę okolicznościową.
 

Drugą kartkę wykonałam bez pomysłu i bez mapki. :) 
 
 
Chociaż, jak tak dobrze popatrzeć, to z mapki (z prawej strony) pozostała jedna z trzech warstw.
To tło, to pojedyncza wielka deska i jest też kolor brązowy, więc może Ania uzna ją jako zbliżoną do mapki. :)
 
 
Na pewno jest to kartka wielkanocna.
Posyłam ją do zabawy u The Primitive Moon.
 
 
Obie kartki lecą do zabawy u Ani.
Kolaż dla Ani, chyba, że zdecyduje się na fotki oddzielne.


 

22 komentarze:

  1. Pozdrawiam Pracusia! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - i powiedział Pracuś :))))))))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Kartki wyszły piękne.Zajączek z jajkami bardzo uroczy.Zadania wykonane.Pozdrawiam upalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Zadania wykonane, ale jak będą zaliczone? :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Co Prawda Splociku muszę dobrze zmrużyć oko żeby w tej drugiej kartce zobaczyć mapkę ale oczywiście do zabawy zabieram obi bo obie mi się bardzo podobają. A ten hafcik w pierwszej boski .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję za przymrużenie oka :)
      Cieszę się, że kartki spodobały się. :)
      Hafcików mam trochę i przydają się do takich drobnych prac.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Świetne są te kartki. Ta pierwsza podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne obie:) podziwiam hafcik, taki mały a widać że pracy trzeba było trochę włożyć:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Małe hafciki potrzebują trochę pracy, a większe dużo więcej.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Karteczka wg mapki taka radosna, a i zajączkowi na jaju niczego nie brakuje:))
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Brązowy jest, motyw deseczek też, zapewne Anie przymknie oko na zajączka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - jak Ty dobrze znasz Anię. :)
      Już to zrobiła nieco wyżej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Obie wyszły idealnie! Też mam takiego zająca, muszę go częściej wykorzystywać.:)Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Splociku, obie kartki są piękne. Bardzo podoba mi się haft z żonkilami.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Mam jeszcze podobny hafcik z żonkilami i nie zawaham się go użyć, gdy przyjdzie czas. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Obie karteczki pomysłowe i jak najbardziej druga wielkanocna, takie motywy tylko z tej okazji, najważniejsze, że zdazylas i kiedyś kogoś obdarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Temperatury mnie dobijały, ale postarałam się, by zdążyć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Bardzo ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń