niedziela, 27 czerwca 2021

Kalendarz adwentowy - zadanie na lipiec

Trzask prask, miesiąc minął i już mamy 27... czerwca, czyli kolej na następne wytyczne do zabawy Kalendarz adwentowy 2021
 
Teraz, to już jedziemy z górki...
I trzeba zacząć poważnie myśleć, jak ten kalendarz ma wyglądać, oczywiście jeśli ktoś jeszcze nie sprecyzował swojego planu.
Pamiętajmy jednak, że teraz myślimy, w październiku realizujemy swój plan, a dopiero na początku grudnia ujawniamy całość kalendarza.  
Zresztą jeszcze o tym przypomnę ze dwa razy. :)))


Zadanie nr 7 - wykonujemy i publikujemy w LIPCU 2021r.
 
Na lipiec przypadły ponownie dwa motywy z numerkami oczywiście, a są to:
 
ANIOŁEK i numer
POINSECJA i numer 24
 
Już wiemy, jakim motywem zakończy się kalendarz, ale jakim rozpocznie się... oto jest pytanie? :)
 
Bardzo proszę, zostawiajcie informacje o wykonanych motywach z tego zadania, pod tym wpisem.

Życzę przyjemnej zabawy. :)  
 
 Zabawa "Kalendarz adwentowy 2021" trwa. 



Wszystko na temat zabawy napisałam TUTAJ. Zapraszam :) 
O czym należy pamiętać, przypominałam - TUTAJ

TUTAJ  jest zadanie 1 - na styczeń i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 2 - na luty i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 3 - na marzec i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - na kwiecień i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 5 - na maj i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 6 - na czerwiec i efekty prac.

Motto zabawy, to:
"Gdzie się z chęcią zejdzie praca, tam się hojnie trud opłaca"
 
Nabierajcie zatem chęci i dołączajcie do zabawy, 
bo opłaci się trud wykonanej pracy 
patrząc na efekt gotowego kalendarza 
albo na radość nim obdarowanych.

Efekty prac do zadania nr 7 widać poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.  


2. Mięta
3. Agata 
- wersja papierowa
- wersja haftowana



6. Elunia


9. Tina J


11. Ja Splocik 

32 komentarze:

  1. No to czas wyruszyć na poszukiwanie wzorów. Fajnie się zapowiada. Mnie sie tematy podobają tym bardziej że numerki mam wyszyte pozostają do wyszycia tylko wzorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - spodziewam się, jak zawsze ślicznych hafcików :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Zapraszam po fotkę tutaj :-)
      https://iwanna59.blogspot.com/2021/07/splocikowe-zabawy.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Będzie co podziwiać.
    Pozdrawiam ciepło, Splociku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - będzie, oj będzie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. No to lecimy z górki:))
    Jaki będzie motyw z numerem 1?
    Zapewne tak samo fajny jak wszystkie pozostałe do numeru 24 :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku - tylko ostrożnie, bo górka robi się stroma. :)
      No tak, masz rację. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Hihi ja jeszcze kończę swoje hafty na czerwiec, jutro bedzie post ale kolejne tematy ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - nawet jak się spóźnisz, to i tak zdążysz, więc spokojnie kończ hafty. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Nie jest dobrze :( Czerwiec jeszcze w rozsypce :( No to teraz trzeba cztery pudełka zrobić ....... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - nie stresuj się. :)
      Czasami tak bywa, że nic się nie robi, a przychodzi moment, że robi się więcej niż było w planie.
      Jakoś to podzielisz i zdążysz do końca października ze wszystkim.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Tym razem się nie spóźniłam :) Moje rysunkowe wytwory:
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2021/07/309-kalendarz-adwentowy-7.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2021/07/kalendarz-adwentowy-odc-7.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Moje lipcowe hafciki do Kalendarza Adwentowego :
    https://haftipatchwork.blogspot.com/2021/07/kalendarz-adwentowy-lipiec.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Hej, hej. Są już i moje pudełka.
    Zapraszam na bloga i pozdrawiam.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/07/kalendarz-adwentowy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Wreszcie i ja melduję wykonanie zadania:
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2021/07/kalendarz-adwentowy-zadanie-7.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. https://hafty-dla-bliskich.blogspot.com/2021/07/kalendarz-lipiec.html
    A oto i są moje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe-niespodzianki - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Dobrze, że już z górki, szkoda tylko że już ponad połowa roku minęła. Za szybko ;)
    Mam i ja moje pudełeczka z motywami z tego miesiąca gotowe: https://tiny-handmade.blogspot.com/2021/07/kalendarz-adwentowy-2021-7.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Dziewczyny się spisały, a mnie jest bardzo przykro, że się nie wyrobiłam na czas.
    Elemenciki kalendarza adwentowego z zadania lipcowego zaprezentuję dopiero w poniedziałek (2.08.); któryś raz się przekonałam, że odkładanie na później nie jest dobrym pomysłem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku - w życiu bywa różnie, ale w moich zabawach poślizgi są dozwolone. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Moteczku - :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Splociku tutaj są moje lipcowe elemenciki kalendarza:
    https://kuferekzrozmaitosciami.blogspot.com/2021/08/kalendarz-adwentowy-zadanie-lipcowe.html#comment-form
    Dziękuję za cierpliwość. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń