piątek, 9 lipca 2021

Kartki według mapki - lipiec

W zabawie Kartki według mapki 2021, w lipcu obowiązują takie wytyczne:
dwie mapki do wykorzystania lub wyboru, kolor żółty i koronka. 
 

Wybrałam mapkę z kółkiem i wyszła mi taka kartka, tym razem bez haftu. 
Kartka jest w kolorach żółtym i zielonym, a jedyne inne akcenty kolorystyczne, to czarny napis na białym tle i kokardka wykonana z czerwonej koronki.

 
Nie lubię kartek obcojęzycznych wychodzących z moich rąk.
Co innego, gdy do moich rąk przychodzą kartki z innych krajów.
Ponieważ na bombce jest napis angielski, więc dodałam napis w moim języku. :) 

 
Kartka wędruje do zabawy u Ani.
 

14 komentarzy:

  1. Piękna bombka na kartce, ciekawy wykrojnik.Jest super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Ten wykrojnik to jeden z wielu przydasiów otrzymanych od miłych blogerek.
      Ja nie mam maszynki do tych wycinanek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo ładna kartka! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Super kartka Ci wyszła, niby niewiele na niej ale jest urocza. Taka jak lubię na płasko do koperty.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      W te pogody jakoś mniej pomysłów mi wpada do głowy, chyba wszystko szybko wyparowuje. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Splociku, bardzo ładna karteczka. Wiesz, ja też nie lubię napisów obcojęzycznych na kartkach.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Gdy kupowałam kartki też pomijałam te obcobrzmiące.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. świetna kartka!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta kartka z bombką.Ja też nie lubię na kartkach obcojęzycznych napisów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Wiesz, ja jestem z tego wcześniejszego pokolenia. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń