piątek, 8 października 2021

Kalendarz adwentowy - ostatnie moje motywy

W ostatnim zadaniu zabawy Kalendarz adwentowy 2021 (TUTAJ są zasady), do wykonania były trzy motywy.


Dla przypomnienia - motywy październikowe:
 
KONIK i numer 1
SERDUSZKO i numer 5 
ŚNIEŻYNKA i numer 10 

"Konik, z drzewa koń na biegunach, zwykła zabawka, mała huśtawka a rozkołysze, rozbawi..."
Pamiętacie tę piosenkę?

 
Serduszko w świątecznym wystroju.

 
Śnieżynka w lodowym kolorze.

 
Cały zestaw ostatniego zadania tegorocznej zabawy.


Zestaw dodaję do wpisu z zadaniem na październik (TUTAJ), gdzie można zobaczyć prace uczestniczek zabawy.
Tam też jest pytanie, na które oczekuję odpowiedzi. 
 

Teraz zabieram się za wykonanie pojemników, oklejenie ich hafcikami i zmontowanie kalendarza.
 
***
Galerię wszystkich motywów (kolaży), wykonanych przez Uczestniczki zabawy, przygotuję do listopadowego wpisu. 
Ponieważ wykonanie ostatnich motywów zadania przewidziane jest do końca października, a wiem, że mogą być małe spóźnienia, więc cierpliwie poczekam z tym wpisem do czasu opublikowania swoich prac przez wszystkie Uczestniczki.

16 komentarzy:

  1. Slodkie hafciki, czekam na gotówce, będzie do podziwiania, szkoda że niektóre panie odpuściły, może dorobią,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Może One robią kalendarz, ale nie publikują wpisów.
      Też czekam na efekty.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. wszystkie super, ale serducho jest rewelacyjne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne hafciki Splociku, konik mnie zauroczył:)
    Z takimi pięknymi maleństwami, kalendarz będzie cudny.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafty. Piękny kalendarz adwentowy powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne hafciki splociku, bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna hafciki :-) Nie mogę się już doczekać pełnej odsłony kalendarza :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Splociku, poddałam się :( Kalendarz nie może mieć luk więc dzisiaj ,,na kolanie,, dorobiłam motywy (jeszcze nie umieściłam na blogu ..... nie będzie osobnych postów ale jedno zdjęcie z innymi pracami). Przykro mi, że zawiodłam ale ...... opieka nad chorym domownikiem zepchnęła moją twórczość wszelaką na skraj przepaści:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - nic podobnego, nie poddałaś się właśnie, bo wykonałaś wszystkie motywy (nawet na kolanie) a to znaczy, że nie zawiodłaś przede wszystkim samej siebie.
      Zdaję sobie sprawę jak pochłania czas opieka nad chorym, tym bardziej nie rób sobie wyrzutów.
      Wiele osób często łączy różne tematy i różne zabawy w jednym wpisie, czasami inaczej się nie da.
      Życzę Ci wytrwałości i zdrowia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Danko - głowa do góry :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń