czwartek, 14 października 2021

Kwiatek w międzyczasie - część 1

Po skończeniu róży (TUTAJ) zadałam pytanie: jaki kwiatek wskoczy na tamborek?
Niestety z tych kilku odpowiedzi, żadna nie była trafna.

Kwiatek powstaje także w międzyczasie, ale publikację podzielę na dwie części, pierwsza dzisiaj, a druga... może na koniec tego miesiąca, a może na początku następnego.
Czy po tych listkach można skojarzyć resztę kwiatka?

 
Jeśli nie, to może kilka drobnych szczegółów pozwoli rozpoznać kwiatek. :)
 

Teraz chyba już widać, jaki kwiatek wskoczył na tamborek. :)

18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to chyba róża? Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - masz rację :)
      A może zgadniesz kolor?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Stawiam na herbacianą lub czerwoną.Pozdrowka .

      Usuń
    3. Urszulo - być może jedna z dwóch :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Mnie to wygląda na kolejną różę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dobrze trafiłaś :)
      Może pokusisz się o odgadnięcie koloru?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Bardzo lubię róże herbaciane, Splociku, więc może to właśnie taka będzie.

      Usuń
    3. Małgosiu - niedługo przekonasz się czy trafiłaś. :)
      Ja lubię róże, w których kilka kolorów przenika się, herbaciane też lubię, a ogólnie lubię wszystkie róże. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Wygląda, że będzie kolejna śliczna róża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violko - to się okaże, czy będzie śliczna. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Tworzysz różany zakątek? :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny już zgadły że to kolejna róża a ja kocham róże zwłaszcza te herbaciane, więc czekam na efekt końcowy. Będzie na pewno pięknie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - mnie też zachwycają herbaciane i takie cieniowane, jak ta, którą wyszyłam ostatnio, ale lubię wszystkie róże.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Oj będzie pięknie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - zobaczymy, jak będzie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Róże to piękne kwiaty i jak dla mnie to w każdym kolorze zachwycają. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino - zgadzam się z Tobą :)
      Wszystkie kolory róż są piękne, a gdy do tego dochodzi cudny zapach, to można się zapomnieć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń