niedziela, 7 listopada 2021

Kwiatek w międzyczasie - część 2

W poprzednim miesiącu, po skończeniu wyszywania pięknej cieniowanej róż, zaczęłam wyszywać kolejny kwiatek TUTAJ.
Po listkach poznałyście, że kwiatkiem tym jest róża, ale nie wpadłyście na pomysł, jaki będzie jej kolor.
Dzisiaj przedstawiam całą różę, ale jeszcze nie oprawioną, bo przeliczyłam się odnośnie ramki.
 

Myślałam, że mam ramkę odpowiednich wymiarów, ale okazało się, że jest inaczej i muszę poszukać ciut większej.
Przy okazji wpadłam na pewien pomysł i tej róży jeszcze coś przybędzie, ale o tym innym razem.
Postanowiłam, że pokażę obie róże, gdy będą już oprawione.

20 komentarzy:

  1. Jednak czerwona do kolekcji, śliczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Róża prezentuje się jak prawdziwa królowa kwiatów. Jest piękna.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Tak, to prawdziwa królowa kwiatów, choć czasami ukłuje. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękny haft. Jeden z moich ulubionych motywów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat Myśli - dziękuję :)
      Motywy kwiatowe ogólnie są przyjemne w haftowaniu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. No cudna jest wzór rewelacja, zresztą i jej kolor też. Chętnie zobaczę obie róże po oprawie.!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Kolorystykę ciut zmieniłam w porównaniu z oryginałem, bo chciałam uzyskać tę ciemna czerwień.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Kolejne cudo! przepiękna róża wyszła, podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Krásna rudá ruža, bude nádherná v ráme :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna róża :)
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na oprawioną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Mam nadzieję, że szybko znajdę ramkę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Cudny haft! Róża jak żywa! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń