czwartek, 25 sierpnia 2022

Kartka według mapki - sierpień

Kartkę na sierpniowe wyzwanie w zabawie Kartki według mapki 2022 początkowo miałam zamiar wykonać według lewej mapki, ale ostatecznie wykonałam ją według prawej mapki.


Wykonałam mały hafcik kwiatka w odcieniach różu, co najbardziej pasowało mi do mojego pomysłu.


Tło i paski nachodzące na siebie początkowo miały być inne, ale myślę, że dokonałam dobrego wyboru.


Zastanawiałam się nad drobnymi dodatkami, ale nie chciałam przedobrzyć, nie jestem w tym dobra, więc postawiłam na perełki w odcieniu tła.


Kartkę posyłam do zabawy u Ani, a tam w galerii można zobaczyć mnóstwo ślicznych kartek według obu mapek.


TUTAJ są zasady zabawy.


A w ramach zabawy - Pascha 2022-2023, powstała kolejna ozdoba wielkanocna, ale o niej napisałam w drugim blogu - TUTAJ


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Fajna karteczka, hafcik śliczny. Czyli dostajesz schemat, według którego układasz elementy kartki, tak? Chyba trzeba mieć dużo różnych materiałów, by kartki tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - dziękuje :)
      Schematy-mapki podaje organizatorka zabawy - poczytaj zasady zabawy - link jest nad banerkiem "Kartki według mapki - rok 2022".
      Materiały można wykorzystać takie, jakie ma się "pod ręką". :)
      Ja robię mało kartek, więc i materiałów mam mało.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Urocza karteczka ozdobiona pięknym różanym maleństwem:) Jest idealnie Splociku, wszystko na swoim miejscu, delikatnie i z gustem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Staram się, by spełnić wymogi mapek, a że mało mam materiałów i nie potrafię robić tak "na bogato", jak niektóre Dziewczyny, to moje kartki są takie a nie inne.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ślicznie to wygląda. I ten haft sprawia, że kartka jest jeszcze bardziej unikalna. Świetny umiar w dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Moje kartki są takie minimalistyczne, przy czym na pierwszym miejscu jest element haftowany.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Świetny hafcik i cudnie oprawiony w kartkę. Dziękuję że nadal bawisz się ze mną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      I nadal będę bawić się, gdy zabawa potrwa...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Bardzo ładna karteczka! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piekna kartka, cudowny hafcik, całość bardzo delikatna , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka powstała.
    Uważam, że nic więcej jej nie potrzeba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta kartka, Splociku i ten malutki śliczny hafcik.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała karteczka, super dobrałaś kolorki i ten mały haftowany kwiatuszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczny ten hafcik i bardzo udanie wkomponowany w kartkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Splociku śliczny hafcik w pięknej oprawie- kartka jest prześliczna:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wybór :) Różowości i kwiatki idealnie ze sobą współgrają i wyglądają. Uściski

    OdpowiedzUsuń