wtorek, 23 sierpnia 2022

Zrobione w sierpniu - Kalendarz 2022

Moje sierpniowe motywy do Kalendarza adwentowego 2022 wykonałam prawie na początku miesiąca.
Jakoś tak zeszło na działkowe działania i na walkę o przetrwanie w czasie upałów, że dopiero teraz przyszedł czas, by o nich napisać. 
Da przypomnienia, motywy sierpniowe, to:

ANIOŁEK i numer 13
GWIAZDA BETLEJEMSKA (kometa) i numer 22 
NARTY i numer 14 

Gwiazdka była najprostszym motywem, więc poszła na pierwszy rzut.


Narty sprawiły trochę problemu, jak pozostałym Uczestniczkom zabawy.
Nie mogąc znaleźć gotowego wzoru na narty, bo narty dla dorosłych były za długie do wielkości moich pozostałych motywów.
Wykombinowałam więc sama - te narty są dziecięce i odpowiednie kijki do nich.


Na koniec aniołek, którego znalazłam wśród drobnych wzorków, jakie dawniej zapisałam z myślą do wykorzystania w przyszłości - teraz przydał się.
Aparat wychwytuje wszystko, nawet drobne zagniecenia kanwy, których w rzeczywistości nie widać tak bardzo, jak na fotce, ale zanim dojdzie do montowania kalendarza, wszystkie motywy będą jeszcze raz prasowane.
  

I to już wszystkie motywy z sierpniowego zadania.


Motywy odsyłam do galerii zabawy - TUTAJ, gdzie można zobaczyć prace wszystkich bawiących się.

TUTAJ są zasady zabawy. 


Wszystkie motywy wykonane od początku zabawy:
- styczeń i luty 
- marzec i kwiecień 
- maj i czerwiec 
-lipiec i sierpień 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

18 komentarzy:

  1. Śliczne Hafciki! Kalendarz będzie wspaniały. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piekne hafciki ale narty dzieciece przesłodkie, dobra projektantka z Ciebie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Czasami trzeba samemu podziałać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajne hafciki powstały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne urocze haftowane maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem Twojego kalendarza. Motywy malutkie ale bardzo urocze, nie ma to jak haftowane. A za te narty to Cię chyba ubiję, co ja się ich naszukałam !!!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jak się kiedyś spotkamy, to za te narty ubijesz mnie na słodko i z owocami. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo podobają mi się te wszystkie hafciki, Splociku, przywołują już świąteczny nastrój.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Nie da się ukryć - Święta coraz bliżej. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Jakie o fajne. Urocze. I ile cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Cierpliwość? Przecież to sama przyjemność. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Maleńkie hafciki, a jakie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Pięknie. Kalendarz rośnie z miesiąca na miesiąc. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń