czwartek, 4 sierpnia 2022

Choinka 2022 - sierpień

W upalny dzień trochę chłodu i zimowego nastroju przynoszę w związku z zabawą Choinka 2022.
Co prawda zabawa związana z zimowymi Świętami, to domek jest z tych letnich, ale stroik odpowiednio nawiązuje. :)

Jest tak gorąco (36 st. C w czasie tego pisania), że mózg nie chce pracować, ale powstały kolejne zawieszki - z domkiem oraz cukierek.


Trochę słonko rozjaśniło kolory, ale to co wyżej jest bliższe kolorom właściwym.


Nie mogło zabraknąć cukierka dietetycznego. 


Tu też kolory na fotce wyżej są bliższe prawdziwym.
 

Moje skromne zawieszki odsyłam do zabawy u Xgalaktyki, a tam w galeriach zabawy można podziwiać cudeńka wykonane przez bawiące się osoby.



I jeszcze zbiorówka wszystkich cukierków wykonanych od początku zabawy.


Już osiem domków powstało na nowym osiedlu 2022.
Jak widać, kształt i zewnętrzne wymiary zawieszek są takie same, natomiast środki dopasowane są do wielkości domków. 


Pisałam o zawieszkach:
- styczniowych - TUTAJ
- lutowych - TUTAJ 
- marcowych - TUTAJ 
- kwietniowych - TUTAJ 
- majowych - TUTAJ 
- czerwcowych - TUTAJ 
- lipcowych - TUTAJ 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

30 komentarzy:

  1. Uuuu...piekna galeria, ostatnia zawieszka też piekna kolor niebieski dodaje ochłody ,dzisiaj gorąco a jutro ma jeszcze bardziej grzać ☀️🌞 a ja musze biszkopt na tort dla wnuka upiec i urwiski będą, będziemy się kisić
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Współczuję Ci tego tłoku W taki upał.
      Oby tort się nie roztopił. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękna kolekcja domków i cukierków - ależ bedzie super przystrojona choinka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Splociku kolejny piękny domek zbudowałaś, budowniczy z Ciebie na 5 z plusem! :) Cudny kolorek a cukierek słodki jak zawsze, cała kolekcja ślicznie się prezentuje!
    O temperaturze aż nie chce mi się mówić, dochodzę do wniosku, że lepiej mi w pracy niż w domu bo tam jest klimatyzacja:)
    Pozdrawiam 'chłodno';)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      No tak, na szóstkę buduje tylko Bob budowniczy. :)))
      Z klimą też trzeba uważać, by nie "przedobrzyć".
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Jak zawsze się zachwycam tymi zawieszkami z domkami i cukierkami. Będą super wyglądać na choince. Trochę się zdziwiłam że już masz sierpień , tym bardziej że Kasia zapowiedziała że będzie żabka dopiero 9 sierpnia. Ale cóż post napisany, hafciki wykonane a żabka .... do końca miesiąca przecież można zalinkować .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Zobaczymy jaki będzie efekt na choince, a jeszcze są domki z zeszłego roku. :)))
      Ponieważ robię domki i cukierki jako serię, więc mogę to robić bez czekania na wytyczne.
      Czas publikacji obowiązuje od początku do końca miesiąca, a żabkę nakarmić mogę w każdej chwili, gdy tylko Xgalaktyka ją "wypuści" :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Uwielbiam te Twoje domki Splociku niezależnie, w jakim są wydaniu :). A cukierek jak zawsze apetyczny :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Nie wiem, czy na tym osiedlu zakończę temat domkowy, bo wpadłam w nie po uszy. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Podziwiam te domeczki i cukiereczki, Splociku i już sobie wyobrażam jak pięknie będzie wyglądać cały komplet na choince.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Nie wiem, czy choinka udźwignie tyle domków na raz. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Świetne kolekcje powstają. Trzymam kciuki za całość. Dobrze, że te zabawy istnieją to nawet w upał można się zainspirować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Prawda, zabawy mobilizują, by nie było nudno. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Jakie to ładne!
    Każde pojedynczo, ale taki komplet to robi wrażenie! (Każdy osobno).
    Mnie się najlepiej pracuje i działa wieczorami teraz. Ale nie da się wszystkiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuje :)
      Cieszę się, że podobają się Tobie moje zawieszki. :)
      Wszystkiego nie da się robić przy sztucznym świetle, przynajmniej w moim przypadku.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Super zawieszki. Niebieski cudo! Właśnie poszukuje takich cienkich wstążek (?) do moich zawieszek. Ciekawe czy ktoś się nabierze na cukierka 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      W sklepach dekoratorskich są tasiemki w różnych kolorach i różnej szerokości, są też ozdobne sznureczki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Mam coś wymyślonego, widzę to przed oczami, ale czy takie coś znajdę? Może nazwa sznureczek ulatwi poszukiwania. U mnie to chyba same pasmanterie...

      Usuń
    3. Jeanette - ciekawa jestem co wymyśliłaś. :)
      W pasmanteriach też są takie cienkie tasiemki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Pięknie zapowiada się Twoja choinka i świetne prace stworzyłaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zawieszki :) Każdy domek inny i każdy cukiereczek inny. Już jestem ciekawa jak będzie wyglądać choinka wystrojona w takie cuda. Tak się zastanawiam, czy na te cukiereczki to są specjalne wzory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Kiedyś znalazłam kilka wzorów do haftowania ozdobnych brzegów na obrusach, poduszkach, fartuszkach.
      Na ich podstawie zaczęłam tworzyć własne układy szlaczków.
      Przypomniało mi się, jak w pierwszej klasie rysowaliśmy kredkami w zeszycie takie różnokolorowe szlaczki i teraz to wykorzystałam.
      Jednak czegoś nauczyłam się za młodu. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Skromne?? są przepiękne, a galeria jest imponująca!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Miło mi, że takie jest Twoje zdanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Sporo już u Ciebie tych ozdób powstało, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      I powiem Ci na ucho, że to jeszcze nie koniec. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Bardzo lubię komplety zawieszek w jednym stylu, Twoje domki i cukiereczki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń