wtorek, 19 lipca 2022

Choinka 2022 - lipiec

Tradycyjnie, jak co miesiąc powstał nowy domek i cukierek w formie zawieszek, a to oczywiście za sprawą udziału w zabawie Choinka 2022

Jest u mnie taki upał, że głowa pracować nie chce, więc nie będę pisać wiele...
Siedzę w domu, okna pozamykane i rolety opuszczone - mam fajny chłodek, słucham audiobooków i ręce coś robótkują. :) 

Domek w promieniach słońca (uff, jak gorąco!), a ten dymek, to nie dymek, tylko obłoczki tak się ułożyły, że udają dymek z komina. :)


Zawieszka na leżąco.


Obowiązkowo cukierek dietetyczny wisi. 


Zawieszka na leżąco. 


Zawieszki posyłam do zabawy u Xgalaktyki, gdzie w galerii jest mnóstwo różnych, inspirujących prac wykonanych przez bawiące się. 




Zestawienie prac wykonanych od początku roku w tej zabawie.
Cukiereczki dietetyczne. :)


Domki otulone ciepłym filcem.


Pisałam o zawieszkach:
- styczniowych - TUTAJ
- lutowych - TUTAJ 
- marcowych - TUTAJ 
- kwietniowych - TUTAJ 
- majowych - TUTAJ 
- czerwcowych - TUTAJ 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

28 komentarzy:

  1. Splociku cudowne są te Twoje słodko- budowlane kompleciki😍
    Domki jak z bajki, maleńkie i kolorowe ślicznie wykończone.
    Oj to prawda, upał okrutny a tu jeszcze pracować trzeba 😉
    Pozdrawiam dla przekory, chłodno🌊🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Kiedyś 27 st. C, wydawało się, że to upał, a dziś te same stopnie, to przyjemne ciepełko. :)
      Właśnie mam na termometrze 35,5 st. c w cieniu!!!
      Nie znoszę upałów!
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Jak dla mnie fanki Twoich domków jest świetnie , zresztą dietetyczne cukiereczki też są fajne. Urzekły mnie zwłaszcza te zbiorowe fotki !!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Na zbiorowych fotkach widać efekty.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Kolejne śliczne zawieszki powstały.
    Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Splociku, pomimo upału domeczek i cukiereczek powstały przepiękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Czekam na chłodniejsze dni. :(
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Superowe! Oj tak! Upał daje się we znaki. Przeczytałam domek w płomieniach slońca 😁 Cały czas mnie intryguje jak wygląda cukierek przed zrolowaniem 🤔?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Jak się szybko czyta, to można zmienić znaczenie słów. :)
      To jeszcze trochę Cię pointryguje, postaram się pamiętać i przy końcu zabawy uchylić rąbka. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Nie moge się doczekać 😊 bo pomysł superowy!

      Usuń
    3. Jeanette - dziękuję :)
      Doczekasz się, czas tak szybko leci, że grudzień wskoczy lada moment. :)))
      Ćwicz swoją cierpliwość. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękne te zawieszki, już wyobrażam je sobie na choince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Moja wyobraźnia nie sięga tak daleko, jeszcze. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne te domeczki.Cukiereczkom też nic nie brakuje:). Tak z ciekawości,haftowane są raczej na płasko ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Tak, haftowane są na płasko. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Mięto - :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Ale msz już imponującą kolekcję domków i cukierasków, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewko - dziękuję :)
      Kolekcja rośnie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Kochana mam podobnie...lato latem ale ja jestem jednak z tych zimno lubnych. Tęsknię za jesienią i chłodnymi dniami.
    Zawieszka wspaniała..jestem zachwyconą Toją kolekcją domkowo cukierkową:) Będziesz miała rewelacyjnie, piękną choinkę!
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Chyba będę musiała postawić dwie choinki. :)))
      Jednak ja lubię ciepło umiarkowane, a zimy nie lubię ze względu na zimno. Ciepła jesień może być. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Kolekcja domków się powiększa i coraz trudniej wybrać, który najbardziej się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję :)
      Musiałabyś ustalić jakieś kryteria. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Śliczne zawieszki. Kolekcja robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyno - dziękuję :)
      To jeszcze nie koniec. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń