niedziela, 17 lipca 2022

Kartka według mapki - lipiec

W lipcu powstała kolejna okolicznościowa kartka w zabawie Kartki według mapki 2022 (TUTAJ są zasady zabawy).

Zastanawiałam się, którą mapkę wybrać, bo przyjęłam zasadę wykonywania kartki (w danym miesiącu) według jednej mapki. 


Ostatecznie wybrałam mapkę lewą, wykonałam do niej mały hafcik i wybrałam papier w motylki oraz cieniowany. 
Różyczkę umieściłam w wycięciu o kształcie nieregularnej chmurki.


Wykonałam też krótki, haftowany napis.


Kartkę posyłam do zabawy u Ani.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. No i super. Bardzo fajna kartka , a wiesz że ja lubię te z haftem, a już różyczki to uwielbiam wszelakie nie tylko te haftowane.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Lubię wyszywać róże małe i duże. :)
      Hafciki na kartkach robią całą robotę, bo nie wymagają wielu dodatków.
      Chociaż podobają mi się kartki z bogactwem upiększaczy, jakie robią Dziewczyny. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczna. Super pomysł na pierwszą mapkę, a wydawała mi się trudniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Zastanawiałam się nad prawą, ale ostatecznie "wygrała" lewa mapka. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ale fajny pomysł z tym wkomponowanym haftem. Wyszło ekstra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. Jeżu! Nawet nie wiedziałam, że kartki mozna wg mapki robić 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Jak widzisz, mapki mogą służyć nie tylko do turystyki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś super kartkę :).

    Muszę kiedyś wykorzystać haftowany napis, bo bardzo mi się ta forma u Ciebie spodobała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Pomysł przyszedł, gdy zastanawiałam się co zrobić z małymi ścinkami kanwy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Urocza karteczka Splociku, śliczny hafcik bardzo ciekawie oprawiony 🙂
    Róże na karteczce zawsze pięknie się prezentują!
    Pozdrawiam serdecznie 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś będzie bardzo się cieszył z tej Karteczki! 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Pewnie masz rację. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Piękna interpretacja mapki, a haftowana róża jest główną ozdobą tej kartki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Lubię wyszywać róże o każdej wielkości i z różnym przeznaczeniem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Piękną zrobiłaś kartkę. Róża śliczna jak przystało na królową kwiatów. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kartka- świetnie "przemycony" śliczny haft ;)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Czasami uda mi się coś "przemycić".
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Świetna kartka i różyczka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Lubię wyszywać róże małe i duże. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń