wtorek, 12 lipca 2022

Róże i inne czerwcowe kwiaty z mojego ogródka

Niektóre kwiatki kwitły na przełomie maja i czerwca, innych kwitnienie przypadło tylko w czerwcu, a jeszcze inne zaczęły kwitnąć w czerwcu i kwitną nadal. 
Takie nakładanie się okresów kwitnienia sprawia, że w ogródku ciągle coś kwitnie i ciągle zmieniają się barwy w różnych miejscach. 

Ukochane róże zakwitły w w czerwcu i nadal cieszą oczy swoimi kolorami i kształtami.


Z góry ta róża wygląda tak.


Inny kwiat z tego samego krzaczka wygląda inaczej


Różowa pełna i bardzo pachnąca. 


Biała drobna.


Żółta - cytrynowa.



Delikatnie różowa.

 


Ciemnoróżowa.


Różowe pełne i wyższy krzak.


Piwonia jasnoróżowa zakwitła obficie. 


Ciemnoróżowa miała tylko trzy kwiaty


Biała z pojedynczymi płatkami na obwodzie też w tym roku słabo kwitła. 
Natomiast tego typu różowa (od Urszuli) w tym roku miała trzy pączki, które uschły nie rozwijając kwiatów.


Floksy kwitną nadal.


Myślałam, że te dzwonki gdzieś mi zginęły.
Okazało się, że schowała się jedna sadzonka w gąszczu innych kwiatów i zakwitła.
Może w przyszłym roku będzie ich więcej.


Drobne żurawki.


Czosnek ozdobny - śliczne są te gwiazdeczki.


Bodziszek wspaniały.


To też bodziszek, ale niski.


Maki - piękne i ulubione.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Zawsze podziwiam wpierw Twoje kwiaty, a potem podziwiam Córczyne! To coś, jakby malować tęczę !
    Pozdrawianki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Czuję się wyróżniona. :)
      Córczyne kwiatki mnie też się podobają. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ale paleta barw, piękne kwiatuszki, a jak czyściutko w ogródku.Odmiany róż masz cudowne.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Nie zawsze jest czysto w ogródku, sama wiesz jak to jest, czasami chwasty rosną w kosmicznym tempie i trudno za nimi nadążyć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Wszystkie kwiaty cieszą oko, pełnia lata w rozkwicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat Myśli - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne kwiaty masz w ogrodzie, kolorowo , jak dla mnie róża delikatnie różowa to numer jeden. Kocham róże zwłaszcza te herbaciane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Niestety nie trafiłam na herbaciane, bo gdy kupowałam to zawsze wychodziły albo żółte albo żółciejsze. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Przepiękne te Twoje kwiaty i pachnieć muszą niesamowicie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino - dziękuję :)
      Niektóre mają zapach delikatny, a niektóre bardzo intensywny.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Pięknie kwitną Ci kwiaty. Zachwyciły mnie róże, bo to moje ulubione kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Róże to też moje bardziej ulubione kwiaty od innych ulubionych. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Widok kwiatów raduje oczy i serce, a róże zdecydowanie najpiękniejsze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Podzielam Twoje zdanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Róże, jak zawsze pełne wdzięku i gracji. Zachwyciła mnie ilość gatunków i rozmaitość kolorów. Spacer między nimi musi być p0rawdziwą przyjemnością. Do tego wiele innych pięknych i kolorowych kwiatów. Przepiękny ogród.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A-lenko - dziękuję :)
      W zeszłym roku, trochę chorowały i w tym roku mają mało kwiatów, ale mają i cieszą oczy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Niesamowity ogródek, skoro masz takie cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczne kwiatki :) Każdy uroczy,choć uwielbiam fioletowe 😊 A te, ktorym uschły pączki, to czy nie grasowała tam zielona gąsienica? Mi w zeszlym roku (albo 2 lata temu) przegryzly pączek mieczyka i też dojrzeliśmy to po fakcie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Nie zauważyłam podgryzania, po prostu pączki uschły mimo podlewania.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. To niefajnie :) mi w tym roku też niektore beznadziejnie rosną

      Usuń
    3. Jeanette - taki rok, dla jednych roślin dobrych, dla innych gorszy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Pięknie, a zdjęcia jak tapety na telefon - idealne.

    OdpowiedzUsuń