niedziela, 10 lipca 2022

Biscorniaczek lipcowy

Nietypowo, bo w połowie roku, autorka blogu Haft i Patchwork rozkręca zabawę Kolorowe biscorniaczki
Wszystko na temat zabawy i zasady uczestnictwa są TUTAJ.

Ja tylko nadmienię, że zabawa zapowiada się świetnie i wzbogaci nas o minimum dwanaście igielników.
Wiadomo, że takie podręczne pomocniczki do utrzymania szpilek i igieł w ryzach są nieodzowne przy robótkowaniu z tymi małymi, kłującymi narzędziami.
Igielniki mogą również posłużyć jako upominki dla zaprzyjaźnionych robótkowiczek.

Osobiście, chętnie przyłączyłam się do zabawy i wykonałam pierwszy w tej zabawie biscorniaczek.

Pierwsze zadanie - lipcowe.
Wytyczna jest ogólna - wzór dowolny, wyszyty jednym, również dowolnym kolorem muliny.

Mój igielnik jest dwustronny, w kolorze ciemnoliliowym, a na środku ma perełki.
Wzór miałam wydrukowany sprzed wielu lat. 



Po kwiatkach na fotkach, można skojarzyć, czego będzie dotyczył jeden z następnych wpisów. :)



W elementach, hafty wyglądały to tak.

 


Obie strony - początek zszywania.


Próba użytkowania.



Zauważyłam, że bransoletka, którą wykonałam z ostatnio kupionych nici cieniowanych dokładnie pasuje do kolorystyki igielnika. :)


Mój igielnik wędruje do zabawy u Marioli.
 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

32 komentarze:

  1. Śliczny jest:) Idę poczytać. Zrobiłam wprawdzie tylko jeden taki igielnik, może trochę do haftu wrócę ?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Może dołącz do zabawy, będziesz miała motywację. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Splociku piękny biscorniaczek z obu stron :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo piekny i świetny kolor a i haftu sporo , na bogato.Kolejny zapewne z lawendą będzie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super, fajny ten Twój biskorniaczek. Co prawda do zabawy nie przystąpiłam ale kto wie może i ja się skuszę . Generalnie nie cierpię ich zszywać , choć wyszywać mogę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja też wolę zszywać proste poduszeczki, tych narobiłam sporo. :)
      Dołącz, skuś się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Bardzo ładny igielniczek, Splociku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero co czytałam o inicjacji tej zabawy a Ty już masz gotowy, masz tempo;) śliczny igielniczek i za pewne każdy następny będzie zachwycał:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Jednak nie dorównam Tobie w drutach. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Wyszedł pięknie! Wybrałaś śliczny kolorek i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wzór. Bardzo podobają mi się biscornu. Mam aż jedno na swoim koncie, ale kiedyś pewnie jeszcze jakieś powstaną, bo jest to właśnie fajny przydaś na prezent. Pozdrawiam Splociku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Mnie też podoba się ta forma igielników, ale zszywanie już nie bardzo.
      Jednak dla zabawy przemogę się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękny biscorniaczek. Mój też już się haftuje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Wpadnę podziwiać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Jaki ładny! I wzór i kolor muliny mi się podoba ... super. Jeden jedyny raz w życiu zrobiłam taki igielnik daaaawno temu :)
    Uściski ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - dziękuję :)
      W tej formie kilka igielniczków wykonałam, a potem długo robiłam tylko w formie prostych poduszeczek. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Poczytam zaraz o zabawie bo bardzo kusisz :) biskornu nigdy nie zrobiłam więc tym bardziej:) Twoja podusia śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Kuszę, bo zabawa zapowiada się super. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Piękna jest ta podusia Splociku!
    Gdyby doba była dłuższą to na pewno bawiłabym się z Wami .
    Tymczasem będę podziwiać Wasze piękne biscorniaczki🥰
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Lepiej niech nie będzie dłuższa, bo kiedy odpoczęłabyś. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Śliczny wyszedł, i jeszcze ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń