środa, 27 lipca 2022

Przypomnienie o sierpniowym Kalendarzu 2022

PRZYPOMNIENIE

Ponieważ wytyczne na sierpień podałam wcześniej i być może niektóre osoby przeoczyły tamten wpis, a dzisiaj oczekują na nowe zadanie, odsyłam do poczytania - TUTAJ.
Jednocześnie proszę, zostawiajcie informacje na temat Waszych motywów sierpniowych pod wpisem z podanymi motywami. 

Przy okazji przypominania, pamiętajmy, że w listopadzie mamy czas na "zmontowanie" swoich kalendarzy w całość, ale ich nie pokazujemy.

W listopadzie pokazujemy tylko zbiorcze fotki samych motywów.

Zatem te z Was, które nie robią "zbiorówki" na bieżąco, proszone są o wykonanie takiej fotki przed zagospodarowaniem motywów lub wykonanie kolażu fotek z poszczególnych zadań, które umieszczę w galerii zabawy. 



Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

4 komentarze:

  1. Tak jest Szefowo !!! Posta poprzedniego nie przeoczyłam jak by co !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - wiem, że Ty pilnie śledzisz, co dzieje się u mnie i w innych blogach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ja chyba spasowałam ... wybacz ale u mnie kapitulacja na całej linii frontu :( Robię inne rzeczy (tak zwane zrywy ,,muszę bo się uduszę,,) a przygotowane kalendarza kawałki, elementy leżą. Nie sądzę bym nadrobiła ale ... ,,nie mów nigdy nigdy,,. Zobaczymy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - wiem, że wystartowałaś jako wolny strzelec.
      Ja Ci wybaczam, ale nie skreślam Cię, jasne, bo nic na siłę, ale...
      Jeśli masz przygotowane kawałki, to jeszcze nie rezygnuj.
      Jeśli najdzie Cię nieodparta ochota, by je zrobić dalsze części kalendarza, to zrobisz.
      Jeśli nawet będzie to po terminie, to pokażesz je, dasz mi znać, a ja je odpowiednio posegreguję.
      Nigdy nie mów NIGDY, to dobra/najlepsza maksyma.
      Mnie też nie zawsze chce się robić cokolwiek, ale mija dzień, dwa albo więcej i wracam do tematu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń