piątek, 8 lipca 2022

Zrobione w lipcu - Kalendarz 2022

Kolejne motywy, które powstały w zabawie Kalendarz adwentowy 2022.
Do końca pozostało niewiele motywów i czas myśleć, jak ostatecznie kalendarz ma wyglądać.
Mam kilka pomysłów, ale żaden jeszcze nie przeważył. 

Lipcowe motywy. to:

RENIFEREK i numer 10
SANECZKI DZIECIĘCE i numer 3 

Mój reniferek w tym roku jest rozbrykany.


Saneczki dziecięce bez dzieci, bo one (znaczy saneczki) same są prezentem, a na nich jadą jeszcze dodatkowe prezenty.
 

Motywy wędrują do galerii prac wszystkich bawiących się, czyli TUTAJ


TUTAJ są zasady zabawy. 


A teraz wszystkie motywy, które powstały od początku roku.
- styczeń i luty
- marzec i kwiecień 
- maj, czerwiec i lipiec

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Przeurocze hafciki, kalendarz będzie cudny! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ładne motywy wybrałaś splociku. Urzekł mnie rozbrykany reniferek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Prawda, że milusi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Kolejne super maleńkie hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Splociku, bardzo ładne hafciki, zwłaszcza podoba mi się rozbrykany reniferek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      No właśnie, mnie też się podoba. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Fajne masz te motywy i świetne lipcowe hafciki. Ja już wiem jak będzie wyglądał mój kalendarz ale jakoś trudno mi się zabrać za jego wykończenie. No cóż czekam aż będzie trochę chłodniej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja jeszcze biję się z kilkoma pomysłami. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękne hafty a efekt końcowy będzie zachwycał:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafty milutkie, robota pali wam się w rękach a ja dukam i dukam tym szydelkiem a mało przybywa
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Tobie też się pali, tylko z innymi tematami. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Uroczy renifer. Fajne sanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dlatego wpadł mi w oko. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Jak zawsze bardzo ładne hafciki:) Reniferek faktycznie jakby rozbrykany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Młodość tak bryka. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Urocze :) Nie mogę doczekać się całości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Doczekasz się :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Renifer już się tu chyba spieszy :) i chce być przed grudniem gotowy do wiezienia prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - on raczej spieszy się, by stać się dorosłym i dołączyć do zaprzęgu Mikołaja. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń