wtorek, 14 czerwca 2022

Choinka 2022 - czerwiec

W czerwcu, z ramach zabawy Choinka 2022 (tu są zasady), powstał kolejny wiosenny domek, ale w oprawie świąt zimowych, no i oczywiście jest też kolejny cukierek dietetyczny. :)

Ten domek otuliłam filcem zielonym w ciemnym odcieniu. 


Zawieszka przystrojona jest bombkami z koralików, kokardką z tasiemki ze złotą nitką i filcowymi listkami ostrokrzewu.


Cukierek jest kolorowy we wzorki faliste.

I na wisząco.

Obie zawieszki dorzucam do zabawy u Xgalaktyki.



Zawieszki lecą do galerii, gdzie można podziwiać śliczne prace bawiących się.


Zestawienie prac wykonanych od początku roku.
Zawieszki różniące się grubością, bo przecież cukierki są różne.


Domeczki otulone filcem.


Pisałam o zawieszkach:
- styczniowych - TUTAJ
- lutowych - TUTAJ 
- marcowych - TUTAJ 
- kwietniowych - TUTAJ 
- majowych - TUTAJ 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

28 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje domki i cukierasy, takie kolorowe. Będą piękne wyglądały na choince:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Nie wiem, jak moja choinka udźwignie wszystkie domki. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. I kolejne ładne prace :) Chociaż jestem fanką zimowych domków (może dlatego, że kocham zimę?).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Zimowe domki mają inny klimat, wydaje się, że nawet cieplejszy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piekny, trochę współczesny domek.Cukierek do kolekcji sliczny, trochę się już nazbieralo ozdob.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Z każdym miesiącem przybywa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Te haftowane domki bardzo mi się podobają, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z tych domeczków i cukierków to prawdziwe cudeńko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak te wszystkie cudeńka zawisną na choince, to będzie pięknie! Kolejne fajne prace.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - dziękuję :)
      Zastanawiam się, jak one pomieszczą się na mojej, niedużej choince.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Kolejne śliczne zawieszki stworzyłaś, splociku :)
    Zachwycam się Twoją kolekcją domków.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne domki i cukierki :) Chyba jeszcze nie pisałam, ale te bombeczki z koralików to świetny pomysł 👍 ja to bym i za sto lat takich ozdóbek nie wymyśliła 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Wiesz, czasami przychodzą do głowy (nie tylko mi) różne pomysły. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Naprawdę jestem pod wrażeniem Waszych pomysłów. Ja wyszyję ozdobę, podkleję filcem, dodam wstążkę (dobrze,że kiedys do czegoś kupiłam 😁) ale żeby jeszcze jakaś ozdobę dać to już na to nie wpadnę 🙈

      Usuń
    3. Jeanette - może na pomysły inne dopiero przyjdzie Twój czas. :)
      Obserwuj, podglądaj i kombinuj. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękne są Twoje zawieszki. Zresztą Ty wiesz że ja kocham domki wszelakie czy to zimowe czy wiosenne a w ty zielonym filcu jak najbardziej jest Świąteczny.
    Cukierki też są super, zwłaszcza w tym całorocznym wydaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja też kocham te małe domki, ale też kwiatki wszelkie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Kolejne super zawieszki! jak zwykle się zachwycam:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te Twoje domki Splociku, takie słodkie maleństwa:)
    Każdy inny i pięknie w filc oprawiony, cukierasy też fajnie się prezentują!
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Kolory filcu będą się powtarzać, by tylko takie mi najbardziej pasują do domków, ale domki będą różne.
      Za to cukiereczki będą z innymi wzorami
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Uwielbiam te Twoje komplety domkowo_ cukierkowe😁🌹 Pieknie się prezentują są takie kolorowe, wesołe i już sobie je wyobrażam wśród gałązek choinki🥰
    PS. No i mam swojego kolejnego, domkowego faworyta💓
    Uściski urlopowe.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Wiem, że lubisz czerwone domki, ale chcę by były różnorodne i nie będę ich przemalowywać. :)))
      Może polubisz któryś w innym kolorze? :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Super zawieszki:) fajnie się prezentuja

    OdpowiedzUsuń