czwartek, 17 października 2024

Od WN do WN 2 - październik

Do zabawy Od WN do WN 2 przygotowałam kartkę - jajo w kolorach zieleni.
Jest to haft do trzeciego wzoru z kolekcji czterech i wykonałam je jako pozytyw. 


Negatywne jajo w tym kolorze wykonałam jako drugie z kolei, a pisałam o nim TUTAJ.  


Kartka wędruje do zabawy u Katarzyny


I wszystkie kartki wykonane dotychczas w tej zabawie. 
Każdy wzór wyszyłam tym samym kolorem dwa razy, raz jako negatyw, a raz jako pozytyw zgodnie ze schematem.
Negatyw jajka jest na kartce prostokątnej, a pozytyw na kartce w kształcie jaja.  

Zrobiłam zestawienie wzorami i kolorami - każdy kolor, to jest inny wzór.
Widać wyraźnie, że to, co na kartce z lewej strony jest wyszyte kolorem, na kartce z prawej strony pozostało białe.


Jak widać pozostało jeszcze jedno jajko do umieszczenia na kartce.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz