poniedziałek, 19 września 2005

Postanowiłam

Gdy zajrzałam do mojego koszyka z robótkami okazało się, że są 3, a nie jak myślałam 2 swetry i jeszcze parę serwetek do skończenia.
Zabrałam się ostro do pracy.
Dokończyłam i pozszywałam swetry.
Połączyłam elemenciki małej serwetki szydełkowej i otrzymałam taki efekt:

Wpadła mi dodatkowa robótka. Siostrzenica remontuje chatkę i będzie potrzebny prezencik do wypieszczonej kuchni.
Mam pomysł na makatkę, kilim lub coś w tym rodzaju. Będę musiała się spieszyć, mam na to 3 tygodnie. Nie lubię pośpiechu, ale czasami tak trzeba.

2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:
    ewa777
    2005/09/19 16:01:10
    Piękne rzeczy robisz. Zazdroszczę umiejetności. Ja kiedyś zabrałam się za tkanie gobelinu, ale zrobiłam ok. 20 cm i zabrakło mi cierpliwości. Teraz już nawet nie próbuję, ale lubię patrzeć na dzieła innych.
    -
    airy85
    2005/09/20 09:51:32
    Ciekawe masz zainteresowania mnie nigdy cos takiego nie interesowało ale lubie takie rzeczy nosic. no wiadomo ze nikt nie lubi sie spieszyc no ale jak sie nie ma wyjscia , ale dasz rade :)
    -
    pikselka
    2005/09/20 10:51:17
    Piękne kwiatki i fajne zdjęcia robótek. Czy mogę Twój blox wrzucić u siebie do linków?
    -
    splocik
    2005/09/20 14:13:02
    Witam Was.

    Ewo - dzięki, że wpadłaś - nie zazdrość, tylko spróbuj coś innego, skoro gobelin Ci nie podchodzi. Na pewno do czegoś masz cierpliwość.

    Airy - może jeszcze nie odkryłaś w sobie takich zdolności. Spróbuj.

    Pikselko - przyjemnie Cię gościć, dzięki za miłe słowa. Cieszę się, że chcesz mnie zapisać do swoich linków. Jak Ci się podoba oprawa mojego bloxa Czy ja mogę zapisać Ciebie u mnie?

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie.
    -
    iksinska
    2005/09/20 23:13:58
    O! Splociku, to już masz następnego czytelnika :)
    Szkoda, że nie mam aparatu cyfrowego, bo też chętnie bym się pochwaliła efektami mojego drutowania i szydełkowania ;)
    to była moja prawdziwa pasja, teraz trochę sobie odpuściłam, wpadłam w nałóg blogowy, a swetrów już mam tyle, że dośc :D
    Pozdrawiam!
    :)
    -
    splocik
    2005/09/21 08:02:04
    Witam Cię iksinska.
    Miło, że tu wpadłaś.
    Ja miałam przerwę w robótkach kilka lat.
    Komputer zajął ich miejsce, ale próbuję do nich wrócić i pogodzić te nałogi.
    Miałam swetrów zatrzęsienie, ale oddałam dla potrzebujących. Zresztą już mi się opatrzyły, bo zniszczone nie były.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:
      -
      lucznik16
      2006/07/07 14:13:30
      Przypadkiem zobaczyłam splocik. Gdy byłam młodą dziewczyną, robiłam piękne serwetki i bieżniki. Ten wzór z łączonych małych kółeczek jest mi dobrze znany. Mam z niego bieżnik na ławę do dziś. Pamiętam, że nie przespałam dwóch nocy, żeby zrozumieć wzór jak to zrobić. Później robiłam jeszcze wiele serwetek na drutach. Są piękne. Był to czas, gdy zajmowałam się dziećmi. Dziś już nie robię, bo mam ich dużo a rodzina, której podarowałam schowała do szafy. Łatwiej jest im wyprać te kupne niż gotować i krochmalić ręcznej roboty. Natomiast u mnie w mieszkaniu są nadal. To co że już dawno nie modne. Teraz wolny czas spędzam przed komputerem.:-)
      Pozdrawiam wszystkich milutko
      -
      splocik
      2006/07/07 14:35:58
      Witaj Luczniku.
      Jak miło, że tu wstąpiłaś!
      Kto mówi, że robótki są niemodne???
      Spójrz w moje zakładki robótkowe, a sama zobaczysz, jaka jest prawda.
      Fakt, że łatwiej jest uprać serwety tkaninowe, ale w końcu nie zmieniasz ich codziennie.
      Ja także spędzam dużo czasu przed komputerem - zatem zapraszam częściej.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      splocik
      2006/07/07 14:50:11
      Luczniku - czy Ty masz bloga lub stronę www?
      Jeśli tak - podaj, proszę, namiary - chętnie Cię odwiedzę.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      lucznik16
      2006/07/08 14:17:34
      Witaj Splociku! Nie mam bloga, ani strony www.Może założe.Pozdrawiam w ten upalny dzień
      -
      splocik
      2006/07/08 14:28:06
      Lucznik - dzięki - jakby co, czekam na namiary.
      Pozdrawiam także.
      -
      lucznik16
      2006/07/16 21:04:21
      Splociku, założyłam bloga.Chciałam załączyć zdjęcia moich robutek, ale nie wiem jak to się robi.Jeśli ktoś mi powie,jak można je zamieścić,to prześle.Mój blog, to lucznik.
      Pozdrawiam
      -
      lucznik16
      2006/07/16 21:11:47
      Jak mogłam napisać robótek,przez (u).
      Przepraszam
      -
      splocik
      2006/07/16 21:18:49
      Luczniku - napisz na moją skrzynkę - spróbuje Ci pomóc odnośnie zdjęć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń