poniedziałek, 19 czerwca 2006

Jak to się mogło stać...


Miałam swego czasu tyle różnych zakładek, z których raz po raz korzystałam. Teraz nie znalazłam żadnej.
Miałam dłuższą przerwę w czytaniu książek odkładanych na doczytanie, w których zaznaczałam tym przydatnym paseczkiem miejsce powrotu do lektury.
Zakładki nie były więc wykorzystywane.

Byłam pewna, że leżą sobie spokojnie na półce robótkowej, aż do tej pory.
Gdy taki drobiazg okazał się potrzebny, stwierdziłam, że nie mam ani jednej, choćby najmniejszej zakładeczki.
Tak się to jakoś stało, że wszystkie "dostały nóżki" i poszły do innych opiekunów.
Wzięłam się więc za robótkę i zrobiłam taką zakładkę. 



W międzyczasie wpadł mi do głowy pomysł  na następną zakładkę.
Już zaczęłam.



Będzie tu motyw..., ale to ujawnię po skończeniu.

A tu gotowa kolejna zakładka.


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    erzebet
    2006/06/19 20:59:45
    oj, ja też gubię zakładki do książek ...
    -
    splocik
    2006/06/19 21:43:34
    Erzebet - w tym rzecz, że ja zwykle niczego nie gubię. Po prostu je rozdałam i zapomniałam o tym.
    -
    slupeczek
    2006/06/19 21:47:58
    To jest dobra myśl i chyba w przerwach robótki obecnej zrobię sobie zakladki . Pozdrawiam. ps chyba cos zrobiłam żle i sam slupeczek nie może byc.
    -
    splocik
    2006/06/19 22:13:23
    Słupeczku - niech i tak będzie.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hanula1950
    2006/06/20 07:34:58
    Jako zakładek czasami używam pocztówek, wizytówek i kartek z reklamami.Pozdrawiam.A zakładki twoje fajne. Czy kolorowe też będą?
    -
    splocik
    2006/06/20 08:13:54
    Szydełkowe, które robię obecnie, będą jednokolorowe, ale w przyszłości pomyślę zakładkach szydełkowych wielokolorowych.
    Pozdrawiam :)
    -
    madziaaa26
    2006/06/20 16:31:23
    Witaj..być może uda mi sie odzyskać ten szary pasek z kwadracikiem;) Koresponduję z pewna panią z administracji.Prosiła mnie o wykonanie zrzutu stronki i przesłanie na jej adres.Jestem ciekawa czy cos z tego wyniknie.Pozdrawiam serdecznie..Aha zakładki,które ja uzywam to zazwyczaj widokówki lub zwykłe kartki:*
    -
    moteczek
    2006/06/20 22:05:36
    Splociku!
    Jak Ci się podobają moje zakładki?
    Oświadczam uroczyście, że nie mam nic wspólnego ze zniknięciem Twoich.
    Pozdrawiam cieplutko.
    -
    splocik
    2006/06/20 22:37:58
    Madzia - pasek pewnie znajdzie się i będzie OK. Zakładki - widokówki, też dobre są.

    Moteczku - Twoje zakładki, to część serwetki. Moje były wyszywane krzyżykami, a także ściegiem płaskim i zadziergiwanym.

    Pozdrowionka.
    -
    moteczek
    2006/06/21 09:15:23
    Splociku!
    Jeżeli zrezygnuję z łączenia elementów, to będę miała 12 zakładek i 4 małe serwetki. Tylko po co mi tyle zakładek? Zrobię jednak serwetkę.
    Pozdrawiam
    -
    malgorzata.piotrowska1
    2006/06/22 09:17:52
    Zakładeczka jest śliczna i jestem pewna, że następne też będą piękne.

    OdpowiedzUsuń