piątek, 1 czerwca 2007

Doczekała się...

Wczoraj zaczęłam robić serwetkę, na którą od kilku lat miałam ochotę.
Jednak zawsze wypadło coś innego do zrobienia, a gdy odkładałam gazetkę - zapominałam o serwetce.
Przypominałam sobie o niej przy każdorazowym szukaniu inspiracji do nowej robótki i przeglądaniu wszystkich czasopism robótkowych z mojego zbioru.

Teraz zdecydowałam, że najwyższy czas ją wykonać.
Niby robię według opisu, ale właśnie zobaczyłam, że popełniłam błąd.
Stwierdziłam, że on nie wpływa na efekt wzorku i dlatego nie pruję wykonanej dotąd robótki.
Pewnie i tak jeszcze coś zmienię zanim skończę ostatnie okrążenie.

Tak wygląda dzisiaj.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    anqu
    2007/06/01 16:56:53
    działaj działaj i pokaż kolejną odsłonę serwetki
    pozdrawiam
    a pomylki we wzorze czasami śa nie widoczne i nie ma sensu pruć:)
    pozdrawiam
    -
    ela.elk
    2007/06/02 19:55:06
    Zapowiada się ładna serweta. Przyznaję, że chętnie zobaczyłabym w Twoim blogu "prototyp" z magazynu ;o) Pozdrawiam :o)
    -
    violetta666
    2007/06/03 12:36:52
    Już wygląda całkiem interesująco, czekam na efekt końcowy :) pozdrowionka Viola
    -
    jagoda
    2007/06/03 20:57:14
    Szlachetny i mądry 'Splociku". Mam taką nitkę, powiedz czy można zrobić z niej bluzkę na drutach?
    -
    ewcia116
    2007/06/03 22:21:39
    zapowiada się ciekawie czekam na dalsze postępy jak duża będzie ???
    pozdrawiam ewcia
    -
    splocik
    2007/06/04 09:31:28
    Anqu - następna odsłona, to bedzie gotowa serwetka - właśnie kończę ostatnie okrążenie.

    Elu - postaram się zamieścić fotkę serwetki - inspiracji. W pewnej części moja serwetka będzie zmieniona.

    Violetta - niebawem zobaczysz efekt.

    Jagoda - osobiście nie zrobiłam z takiej nitki żadnej bluzeczki, ale skoro można z niej robić serwetki na drutach, to i bluzka będzie dobra. Jedynie należy dobrać odpowiednie (cienkie) druty, aby z bluzki nie zrobiła się siatka. Natomiast szydełkowa bluzka mogłaby być całkiem fajna.

    Ewcia - w oryginale ma wielkość 35 x 80 cm. Moja będzie trochę większa - okaże się po wypraniu i naciągnięciu.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.e
    2007/06/04 11:37:01
    Wygląda interesująco, bardzo. A co do wpisu dedykowanego, to co prawda był dla innej osoby, ale miło, że też odebrałaś go jak dla siebie.

    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2007/06/06 15:21:31
    Hrabina - dziękuję.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hanula1950
    2007/06/07 20:40:05
    Pozdrawiam z W-wy.

    OdpowiedzUsuń