sobota, 23 czerwca 2007

Wielkość 10 X 10

Miałam problem z wyborem ramki mniejszej wielkości, bo albo kolor wcale nie pasował albo był zbyt ciemny.

Na odpowiednią ramkę (wykonaną na zamówienie) nie było czasu.
Pan nie był zbyt przychylny (na nic prośby) - stwierdził, że ma bardzo dużo zamówień aż do wtorku, a ja potrzebowałam na już.
Objeździłam okoliczne sklepy i znalazłam coś, co mnie zadowoliło (?) - może nie do końca, ale...
Tak to jest, gdy szuka się czegoś na ostatnią chwilkę.

Tak się złożyło, że nastąpiła zmiana planów i imprezka została przeniesiona z soboty na piątek.
Szybko dokończyłam wyszywanie w piątek, zaraz po obiedzie.
Dalsze działania potoczyły się w piorunującym tempie.
Pranie, prasowanie a potem zamontowanie w ramkę.


Wielkość wyszywanki mieści się w kwadraciku 10x10 cm, natomiast całość z ramką wynosi 20x20 cm i nawet zaczęło mi się podobać.

Ciekawa byłam reakcji obdarowanej osoby, dla której obrazek ma być pamiątką pewnego okresu życiowej edukacji.
Przyjęła go ze łzami w oczach - nie spodziewała się.
Udała mi się niespodzianka i cieszę się, że tej subtelnej osobie obrazek tak bardzo spodobał się.
Lubię takie sytuacje.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hrabina.e
    2007/06/24 13:27:31
    koszyk z kwiatami jest śliczny, a widzę też, że dołączył kolejny znak do kolekcji.
    Napisałam na maila, ale dosłownie kilka słów.
    pozdrawiam
    -
    splocik
    2007/06/25 14:16:29
    Hrabina - dziękuję. Liścik dotarł.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    auntivory
    2007/06/26 08:56:40
    Bardzo mi się podoba to szerokie pass-partou i obrazek ładny!
    -
    Motylek
    2007/06/26 18:46:27
    Często MAŁE jest WIELKIE.
    Oj szczęśliwcami są osoby w twoim otoczeniu. Ciekawe czy wogóle sobie z tego zdaja sprawę? Ja bym sobie BARDZO ceniła, gdyby ktoś zadał sobie tyle trudu dla mnie. A obrazek jest uroczy.
    -
    ewcia116
    2007/06/29 14:29:39
    obrazeczek z koszem kwiatów jest super a rameczka pasuje do niego idealnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń