środa, 28 stycznia 2009

Moje serduszka... konkursowe

Po krótkiej, acz bardzo trudnej przerwie (okupionej ogromnym stresem), wracam i cieszę się, że mogę napisać o wykonaniu konkursowego zadania.

Przystąpiłam (z początkiem stycznia) do wykonania wybranych kwadracików z serduszkami.
Ponieważ jeszcze nie miałam sprecyzowanego pomysłu na wykorzystanie haftów, wyszywałam serduszka na kwadracie kanwy tak, aby można było łatwo oddzielić poszczególne kwadraciki.


Gdy wyszyłam dwa wybrane kwadraty, wpadłam na pomysł, aby nie rozdzielać hafcików, ale dodać w wolnych miejscach małe pojedyncze serduszka.

Wyszyte dwa duże kwadraty przyłożyłam do poduszek, aby sprawdzić czy to jest dobry pomysł.


Jednak pomyślałam, że ostatnio szyłam poduszki z aplikacjami, więc odstąpiłam od projektu.

Wpadłam natomiast na pomysł, aby wykonać szydełkową koronkę tworzącą razem z haftem kształt serca.
Serca na serwetkach są celowo skierowane tak jak na zdjęciu widać, ponieważ serwetki będą leżały na szafkach "przyłóżkowych".



Gdy zrobiłam fotkę pojedynczej serwetki, zauważyłam, że w kwadracikach hafty są niekompletne.

Nie pozostało mi nic innego, jak sprężyć się (żeby zdążyć na czas) i uzupełnić braki.

W kwadracikach z czterema serduszkami:


W kwadracikach z dużym serduszkiem - zastosowałam dawno nie używany ścieg łańcuszkowy do oplecenia serca.


A to mały element z serduszkiem:

Po uzupełnieniu haftu, serwetka jest gotowa do ozdoby sypialni.


Dwie gotowe serwetki czekają na swój dzień.
Każda serwetka, to 12 mniejszych i większych serduszek.

Poniższe zdjęcie wysłałam do Bebezet na zakończenie zabawy





1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    anek-73
    2009/01/28 23:25:58
    Są śliczne!
    -
    misia31
    2009/01/29 00:29:27
    Super!:-)
    -
    aneladgam
    2009/01/29 08:53:49
    Widziałam je, są cudne! To jedna z tych prac, które usunęły jednego z faworytów z mojej piątki... Efekt jest oszałamiający.
    -
    Motylek73
    2009/01/29 18:30:22
    Splociku - śliczne te serwetki! chociaż serduszka na poduszkach też mi się bardzo podobają.
    Teraz czekam na wyniki konkursu serduszkowego!

    Coraz częściej rozmyślam nad zrobieniem jakiejś poduszki w tym stylu... I tak lista rzeczy do zrobienia wydłuża się bez końca...
    -
    czarciik
    2009/01/29 21:06:23
    Och widzę że przygotowania do Walentynek w pełni - śliczne te konkursowe serduszka
    -
    jeniulka
    2009/01/29 22:33:53
    Masz prześliczne te serduszka i te na poduchach jak i serweteczki. Dziękuję gorąco za pkt na mnie oddanne. Jakbym chciała tak umieć robić na szydełku ale mam do tego urządzenia dwie lewe ręce i serwetki mi wychodzą czapakami.
    -
    splocik
    2009/01/29 22:44:48
    Anek-73 - dzięki :)

    Misia31 - dziękuję :)

    Aneladgam - miło mi :) Moje typy też zmieniły się po kilkakrotnym oglądaniu prac.

    Motylku - dziękuję :) Pomysł z poduszkami pewnie będzie zrealizowany, ale w późniejszym terminie.

    Czarciik - dzięki :) Chociaż wolę nasz "Maj zakochanych", to do "Walentynek" też mam sentyment.

    Jeniulka - dziękuję bardzo :) Na wszystko przychodzi czas, ja też kiedyś nie umiałam robić serwetek szydełkowych. Może Twój szydełkowy czas jeszcze przed Tobą?

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gazynia
    2009/01/30 09:20:30
    Serwetki przepiękne! Ale te serduszka na podusiach też wyglądają ślicznie!!!
    -
    renula-30
    2009/01/30 09:24:58
    Wymyśliłas to cudnie i efektownie....przesympatyczny komplecik.Aż żal że nie udało ci się przystąpic do konkursu:-( No chyba że ....muszę to sprawdzic.Mój internet oststnio chodzi jak żółw i niektóre strony mi się otwierają tak długo,że mam przy sobie szydełko i dłubię w oczekiwaniu na otwarcie.Mniej nerwów mnie to kosztuje i nie marnuje czasu.
    -
    splocik
    2009/01/30 14:56:52
    Gazynia - dziękuję :) o poduszkach już myślę.

    Renula-30 - bardzo dziękuję:))
    Ależ przystąpiłam do konkursu.
    Może zdjęcie konkursowe umknęło Twojej uwadze wśród innych, cudnych prac.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    justyha1
    2009/01/30 15:25:20
    Piękne serwetki, czy komplet poduszek już zaczęłaś robić? Też się uroczo prezentuje.
    -
    splocik
    2009/01/30 16:36:15
    Justyha1 - dzięki :) Poduszek jeszcze nie zaczęłam, ale o nich myślę.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ewcia116
    2009/01/30 22:27:59
    jak dla mnie rewelacja pozdrawiam
    -
    makneta
    2009/01/31 14:43:37
    Super pomysł i świetne wykonanie.
    Pozdrawiam
    Makneta
    -
    splocik
    2009/01/31 16:35:24
    Ewcia116 - dzięki :) Sama byłam zaskoczona efektem :)

    Makneta - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń