poniedziałek, 12 stycznia 2009

Nowa zabawa robótkowa

Skończyły się jedne robótki świąteczne, a już dają się zauważyć poszukiwania inspiracji na kolejne święta.
Jednak po drodze jest Dzień Zakochanych.
Z tej właśnie okazji Bebezet ogłosiła Zabawę serduszkowo - walentynkową. 

Zapisałam się na listę uczestniczek i wiem, że zabawa będzie fantastyczna w miłym towarzystwie.

W ramach zabawy należy wyszyć wybrany obrazeczek  z serduszkami (1, 2 lub wszystkie) i zagospodarować według własnego pomysłu. 

 Obrazki pochodzą od Bebezet - obecnie bloguje w nowym miejscu.





Wybrałam dwa i zabrałam się za wyszywanie, ale jeszcze o tym sza ...

Obok igły poszło w ruch także szydełko.
Robótka szydełkowa na dzień dzisiejszy wygląda tak:





1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    ewkaka19
    2009/01/12 21:34:16
    Jeste ciekawa jakie wykonałaś serduszka i jak je wykorzystasz
    -
    splocik
    2009/01/13 15:38:47
    Ewkaka19 - jestem w trakcie pracy i jeszcze nie wybrałam pomysłu na zagospodarowanie wyszywanki. Też jestem ciekawa prac innych osób, ale trzeba uzbroić się w cierpliwość.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    aneladgam
    2009/01/13 15:39:47
    O widzisz, nie doczytałam i zrobiłam wszystkie, bo myślałam, że taki jest obowiązek :) Z niecierpliwością czekam na zdjęcia!
    -
    splocik
    2009/01/13 22:07:13
    Aneladgam - bywa, że się czegoś nie doczyta, ale zawsze można dowiedzieć się od innych :)) Zdjęcia będą w przewidzianym terminie - myślę, że zdążę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń