środa, 13 maja 2009

Kurczakowy sampler/wzornik

Skończyłam wyszywać sampler z kurczaczkami w roli głównej.
Wyszyłam go na popielatej kanwie otrzymanej od Vivi.
Teraz obrazek poczeka na oprawę, a w przyszłym roku będzie ozdobą w okresie świątecznym.

Będzie on dla mnie szczególną pamiątką czasu, gdy wyszywałam go lewą, a przy końcu trochę prawą ręką, ponieważ miałam problem z łokciem prawej ręki i musiałam ją oszczędzać.
Ręka powoli wraca do zdrowia i mam nadzieję, że druty i szydełko niebawem "wrócą do łask".





2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    vivictoria
    2009/05/13 22:47:36
    Urokliwy obrazek i już gotowy! Jesteś więc pierwszakiem :)
    -
    hrabina.ee
    2009/05/13 23:37:05
    Splociku - moje gratulacje i wyrazy uznania!


    Anna
    -
    xavierra
    2009/05/13 23:49:26
    Jest uroczy, chociaż ja wielka ignorantka nie mogę zrozumieć dlaczego muszą być litery, cyfry - Splociku, tak łopatologicznie poproszę jeśli można ?...
    P.S. Dzisiaj buszowałam w Twoich przepisach kulinarnych, wszystko wydaje się takie smaczne, będę sprawdzać w praktyce ;)) Pozdrawiam.
    -
    nerula
    2009/05/14 08:20:33
    Piękny sampler. Szczególne gratulacje, że robiłaś go w czasie choroby. Życzę dużo zdrówka.
    -
    lorena24
    2009/05/14 08:52:44
    Piękny, wspaniale wyszedł. Pozdrawiam:)
    -
    gaga1957
    2009/05/14 09:35:04
    Warto było cierpliwie poczekac na efekt końcowy. Wyszedł slodziutki bardzo. Zdolna bestia jesteś i udawadniasz wszystkim że jak bardzo sie chce i coś sie kocha to można, nawet lewą ręką. Gratuluję, podziwiam. Prawa ręka z zazdrości powinna szybko wyzdrowieć. Czego jej i Tobie życzę . Buziaczki.
    -
    rosa61
    2009/05/14 11:19:09
    Jest po prostu śliczny. I taki radosny! Pozdrawiam.
    -
    renula-30
    2009/05/14 11:27:59
    Cudny wielkanocny sampler.Jak widac z powodzeniem mozna się nauczyc "obsługiwac" lewą ręką gdy sytuacja nas do tego zmusi-oby jak najrzadziej a najlepiej wcale.
    -
    ewkaka19
    2009/05/14 12:16:10
    Samplerek super wyszedł. Za rok przyda się na wielkanoc
    -
    janola
    2009/05/14 15:30:58
    To rzeczywiście szczególna pamiątka - okazuje się, że lewa ręka jest równie zdolna, co prawa
    Piękna praca - Pozdrawiam Splociku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      apandananew
      2009/05/14 15:53:32
      bardzo fajne kurczaczki
      -
      elzusia
      2009/05/14 18:55:49
      Sliczny ,uroczy samplerek.Cieszę się ,że ręka Ci zdrowieje.Pozdrawiam Ela
      -
      aneladgam
      2009/05/15 10:39:00
      Wspaniałe memento! Do czego zdolna jest ludzka wytrwałość!
      -
      splocik
      2009/05/15 21:15:18
      Bardzo dziękuję za tyle sympatycznych słów w komentarzach.

      Vivi - dziękuję :) Jestem :)))

      Hrabina - dzięki, miło mi :)

      Xavierra - przygotuję więcej informacji do następnej notki o samplerze.
      Miło mi, że zainteresowały Cię moje smaczki i mam nadzieję, że podzielisz się uwagami po skorzystaniu z danego przepisu.

      Nerula - dzięki :) Sama siebie podziwiam, że potrafiłam wyszywać lewą ręka.

      Lorena24 - dzięki :)

      Gaga1957 - dziękuję ślicznie :) Ja udowadniam bardziej sobie niż wszystkim, a moje powiedzenie od wielu lat brzmi: "jeśli bardzo chcesz, to potrafisz" :))

      Rosa61 - dzięki :)

      Renula - dziękuję :)) Różne sytuacje zmuszają nas nie tylko do podejmowania decyzji, do dokonywania wyborów, ale także do wykonywania czynności, których nie wykonalibyśmy w "normalnych" dla nas warunkach.

      Ewkaka19 - dzięki :) Na pewno przyda się.

      Janola - dziękuję :) Pamiątki właśnie dlatego są pamiątkami, że przypominają szczególne chwile. Tak jest także w przypadku mojego samplera.

      Apandananew - kurczaczki znalazłam kiedyś w niecie, ale nie zapisałam strony. Sampler jako całość zaprojektowałam sama.

      Elzusia - dziękuję ślicznie :))

      Aneladgam - miło mi :))

      Pozdrawiam ciepło.

      -
      ewcia116
      2009/05/18 16:28:31
      WIELKIE BRAWA BRAWA super tym bardziej podziwiam za lewą rękę wyszło super pozdrawiam
      -
      splocik
      2009/05/18 19:31:57
      Ewcia - Bardzo, bardzo dziękuję :)) Ten obrazek zawsze będzie mi przypominać o sytuacji z prawą ręką.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      xavierra
      2009/05/18 20:16:38
      Splociku, bardzo Ci dziękuję za obietnicę przybliżenia mi pojęcia i istoty samplera, jesteś kochana. Co do przepisów kulinarnych - mazurka już wypróbowałam i bardzo mi smakował. Inne w miarę realizacji - będą komentarze.
      Tak sobie myślę, że rzeczywiście będziesz miała wspaniałą pamiątkę z czasu kiedy borykałaś się z chorą ręką. Teraz bardziej rozumiem jak bardzo brakowało Ci tego szaleństwa i swobodnego operowania ręką w robótkach i ile Cię to musiało kosztować.... Bardzo gorąco i serdecznie Cię pozdrawiam :)
      -
      wiki45a
      2009/05/19 17:43:31
      Jestem pełna podziwu... taka pięna praca, tak starannie wykonana...i to lewa ręką!
      Rozumiem Cię...w takim wypadku tez bym próbowała...ale wątpię czy by mi coś wyszło...
      -
      splocik
      2009/05/20 20:30:48
      Xavierra - bardzo cieszę się, że mazurek posmakował Ci. Tego szaleństwa nadal mi brakuje, bo ręka jeszcze nie jest w stu procentach sprawna, choć chwilami używam ją do robótek.

      Wiki45a - bardzo dziękuję. Właściwie to trochę musiałam włączać prawą rękę choćby do wykonania konturów, bo lewą nie chciało wychodzić.

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń