wtorek, 15 września 2009

Mija rok za rokiem...



Właśnie minął 4 roczek mojego blogowania.

Pozwolę sobie na małą refleksję...

Cztery lata temu o tej porze zakładałam mój blog i poznawałam tajniki jego edycji, a chwilkę później napisałam pierwszą notkę.
Wówczas nie przypuszczałam, że moje pisanie potrwa dłużej niż rok, no może dwa.
Nie przypuszczałam też, że poznam tak wiele miłych, sympatycznych osób.
Znaczna część pozostaje nadal wirtualnymi dobrymi znajomymi, kilka znajomości ma swój ciąg dalszy w realu.
Niektóre znajomości skończyły się - szkoda..., ale ponoć wszystko ma swój kres...

Gdy zaczynałam blogować, nie wiedziałam dokładnie, jak to będzie i jak potoczy się moje pisanie.
Mało było blogów robótkowych, nie miałam więc wzorców i długo wahałam się, czy pisać o różnych robótkach i zainteresowaniach, czy wybrać jedną dziedzinę.
Ostateczna decyzja zapadła pod wpływem osób odwiedzających i czytających to, o czym piszę.
Pytania zadawane w mailach i komentarzach często sprawiały, że redagowałam notkę, która była odpowiedzią dla jednej osoby z korzyścią dla wielu innych.
Oczywiście adresatka zawsze była pytana o zgodę na opublikowanie odpowiedzi.

Obserwowałam pojawiające się, jak przysłowiowe grzyby po deszczu, blogi robótkowe i cieszyłam się, że coraz więcej osób ujawnia swoje robótkowe hobby.
Teraz robótkowych blogów jest tak dużo, że nie jestem w stanie, aby w krótkim czasie zajrzeć choć do połowy z nich, nie mówiąc o pisaniu komentarzy - tu proszę o wybaczenie.
Jednak podziwiałam i nadal podziwiam robótkową twórczość, o której piszą coraz chętniej i coraz młodsze "robótkowiczki".

Dziękuję wszystkim osobom, które odwiedzają mnie od początku mojego blogowania.
Dziękuję wszystkim osobom, które w ostatnim czasie dołączyły do odwiedzających i zaglądają do mnie dość systematycznie.
Dziękuję wszystkim osobom, które zaglądają do mnie sporadycznie. 

Dziękuję Wam, że byłyście/byliście ze mną przez te 4 lata, że mogłam na Was liczyć w chwilach trudnych.

Dziękuję.

Co będzie dalej, czas pokaże...

2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    makneta
    2009/09/15 09:41:56
    Gratuluję wytrwałości. I cieszę się, że dzięki blogowi dane mi było Cię poznać - chociaż tylko wirtualnie, ale i tak się cieszę.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka.
    Makneta
    -
    dagny14
    2009/09/15 09:49:51
    Gratulacje!
    Życzę wielu kolejnych rocznic.
    I oczywiście zdrowia .

    Pozdrawiam serdecznie.
    -
    barbaratoja
    2009/09/15 09:55:24
    Serdecznie gratuluję wytrwałości.Życzę Ci byś nie ustawała w pisaniu.
    Pozdrawiam Basia
    -
    minimysz
    2009/09/15 10:01:37
    Gratuluję wytrwałości :) Życzę jej także tyle, żeby na co najmniej 4 kolejne lata wystarczyło :)
    -
    alicja11
    2009/09/15 11:04:05
    A ja Splociku Ci DZIĘKUJE,że jesteś i że mogę podziwiać Twoje wszechstronne zdolności .Życzę kolejnych owocnych i szczęśliwych rocznic i to nie tylko tych blogowych.Duże buziaki dla Ciebie!!!!
    -
    lorena24
    2009/09/15 11:25:42
    Gratulacje z okazji rocznicy bloga, życzę kolejnych lat blogowania!!!
    -
    vivictoria
    2009/09/15 22:08:36
    Gratulacje i najlepsze życzenia! Jeszcze chcę podziekować, bo to dzięki Tobie i Dagny jestem tutaj, piszę bloga, co bez Was byłoby nie do pomyślenia.
    Dziękuję Tobie bardzo, bardzo! Trwaj, inspiruj!
    -
    Gość: elzusia, *.chomiczowka.waw.pl
    2009/09/16 08:36:18
    Serdeczne życzenia z okazji rocznicy blogowania !Gratuluję zdolności i dziękuję za wspaniałe wrażenia przy czytaniu Twojego bloga.Życzę dużo zdrowia ,wolnego czasu na swoje hobby i dalszych lat blogowania.Pozdrawiam serdecznie Ela
    -
    sowikoj
    2009/09/16 14:52:09
    Moja Droga - bardzo się cieszę, żę Cię poznałam! Dziękuję za cierpliwość w opisach i uwagę poświęconą nam, czytającym, życzę Tobie wielu sukcesów edytorskich i twórczych - nie przestawaj, bądź natchnieniem nie tylko dla mnie!
    I dodam jeszcze od siebie - gratuluję cierpliwości i systematyczności! Serdecznie pozdrawiam!
    -
    renula-30
    2009/09/17 09:44:38
    Gratuluję 4 rocznicy blogowania i zyczę wielu kolejnych takich rocznic oraz mnóstwo pomysłów i czasu na nowe robótki.Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      splocik
      2009/09/17 15:04:27
      Prześlicznie dziękuję wszystkim za gratulacje, życzenia i mnóstwo miłych słów :)

      Makneta - dziękuję :) Ja także cieszę się, że Ciebie poznałam, a kto wie, może los sprawi, że poznamy się w realu...

      Dagny14 - dziękuję :)

      Barbaratoja - dziękuję :) Będę starać się, na ile zdrowia i sił wystarczy :)

      Minimysz - dziękuję :) "Wytrwałość" to moje drugie imię :))) Cóż to jest 4 lata (?), minęły 4, a jakby to było wczoraj, więc kolejne 4 - to jakby kolejny dzień :))

      Alicja11 - dziękuję :) Mnie też miło mi, że jesteś i zaglądasz do mnie :))

      Lorena24 - dziękuję :)

      Vivictoria - dziękuję :) Będę starała się trwać :)) Ja dziękuję Tobie za Twój upór i wolę walki - co mnie często dopinguje. Cieszę się, że jesteś i mogłam Cię poznać :))

      Elzusia - dziękuję :) Czasu wolnego mi przybywa, ale i tak ciągle mi go brakuje :)))

      Sowikoj - dziękuję :) Ja także cieszę się, że mogłam Ciebie poznać :))) A "Cierpliwość" to jedno z moich imion, tylko zapomniałam, które w kolejności :)))

      Renula-30 - dziękuję :) Pomysłów mam chyba więcej niż czasu na ich realizację, chyba, że następne wcielenie będzie mogło kontynuować moje robótki :)))

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      urszula97
      2009/09/18 17:22:45
      GRATULACJE, Splociku a co ma być,pisz dalej to prześliczny pamietnik,poradnik,książka do nauki jak kto woli no i pomocnik .
      -
      violetta666
      2009/09/18 19:44:55
      gratuluje :)) i mam nadzieję że bedziesz dalej prowadzić swój blog bo bardzo lubię do Ciebie tutaj zaglądać :) pozdrawiam Viola
      -
      splocik
      2009/09/20 15:52:42
      Urszula97 - dziękuję :) Pewnie będę pisać, chociaż może już nie tak systematycznie.

      Violetta666 - dziękuję :) Ja też lubię do Ciebie zaglądać i mam nadzieję, że nie gniewasz się za brak moich komentarzy.

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      fusilla
      2009/09/21 20:52:08
      A ja Ci dziękuje, że jesteś! :-)))))))
      -
      ewcia116
      2009/09/23 12:12:27
      tak czas ucieka życzę ci kolejnych lat wspaniałego blogowania pozdrawiam ciepło ewcia
      -
      splocik
      2009/09/23 19:35:59
      Fusilla - miło mi :) Dziękuję, że zaglądasz :))))))

      Ewcia116 - dziękuję ślicznie :)

      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń