niedziela, 6 września 2009

Miło mi... podziękowania

Tym razem przerwa nie była podyktowana urlopem, ale tak się złożyło, że nie mogłam napisać o braku aktywności w blogowaniu.
Działo się wiele złego i trochę dobrego, ale pominę to milczeniem i niech to, co było pójdzie już w niepamięć. Będę wspominać jedynie o tych dobrych sprawach.

Obiecuję odpisać na wszystkie listy, ale to będzie wymagało czasu, zatem proszę o cierpliwość.
Piszących w sprawie pomocy, proszę o potwierdzenie aktualności tematu.

Powoli rozkręcę się (mam nadzieję) i znów będę blogować.
Miło mi, że tyle osób jeszcze do mnie zagląda 
i prześlicznie dziękuję za wszystkie komentarze oraz maile.
Szczególnie dziękuję za maile przepełnione troską o mnie.

Aby podkreślić, jak ważna jest dla mnie Wasza pamięć o mojej skromnej osobie i jak gorące jest moje podziękowanie, stworzyłam kartkę/laurkę.
Kartka zawiera element wykonany na zasadzie matematycznego..., ale nie wyszywania lecz owijania.

Pamiętam, jak dawno temu wbijałam w deseczkę gwoździki według założonego schematu, a następnie prowadziłam kolorowe nitki w określonym porządku matematycznym.
Powstawał w ten sposób przestrzenny, kolorowy obrazek.
Tym razem zamiast deseczki z gwoździkami, zastosowałam fragment rysunku wycięty specjalnymi nożyczkami, dzięki którym uzyskałam ząbkowany brzeg do zahaczania nawijanej nitki.

Moja kartka i róża z ogródka - dla Was
Tak wygląda z bliska:
 




2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Sława
    2009/09/06 14:12:28
    Splociku , dobrze ,że jesteś.
    A problemy ? któż ich nie ma.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Sława
    -
    isia511
    2009/09/06 15:51:49
    Dobrze ze wróciłas na łono blogów.A kartka super,dziekuje i pozdrawiam.Przeeciez po burzy zawsze jest słońce-ja zawsze sie pocieszam ta myślą
    -
    aggaw
    2009/09/07 08:42:11
    Cieszę się, że jesteś. Oby było juz dobrze :-) Pozdrawiam cieplutko
    -
    Pandora
    2009/09/07 11:10:16
    Miło Cię widzieć spowrotem :)
    Pozdrawiam.
    Pandora
    -
    violetta666
    2009/09/07 19:26:21
    zaglądałam i zaglądałam ... a tu cisza i cieszę się że już jesteś:)) pzodrawiam cieplutko Viola
    -
    justyha1
    2009/09/07 21:14:23
    Jak Dobrze, że już jesteś i piszesz, zaglądam, oglądam i jak zawsze podziwiam.
    -
    renula-30
    2009/09/08 12:32:13
    Jakże się cieszę,że wróciłaś:-) Powiedziałam sobie,że jak w tym tygodniu się nie odezwiesz to bedę pisac e-maila bo ostatnio pisałam chyba w lipcu?
    Na szczęście jesteś juz i bardzo sie z tego cieszę.Buźka
    -
    Motylek73
    2009/09/08 17:49:33
    Och Splociku...

    Kartka śliczniutka!
    Pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      artdeco1
      2009/09/09 03:32:25
      to, ze nie zostawialam komentarza nie znaczy, ze nie martwilam sie Twoja nieobecnoscia; ciesze sie, ze wrocilas :)
      -
      urszula97
      2009/09/09 19:56:07
      A jak mi miło,że poprostu jesteś,
      -
      anqu
      2009/09/10 11:41:11
      pozdrawiam cieplutko i ciesze się ze już jesteś
      -
      splocik
      2009/09/10 17:48:52
      Dziękuję, dziękuję z całego serca...
      Z łezką w oku czytam Wasze komentarze i cieplej robi się w sercu.

      Wiem (do Sławy), że każdy ma problemy. Za dużo wszystkiego na raz sprawiło, że coś pękło i teraz trudno to pozbierać.

      Mam nadzieję, że powoli dojdę do formy, choć już wiem, że nie będzie tak, jak było.
      "Nic dwa razy się nie zdarza..." - chyba tylko w piosence.

      Cieszę się, że mogę znów być z Wami, odwiedzać Was, ale nie obiecuję częstych komentarzy - po prostu, nie dam rady.
      Będę jednak cieszyć się z Waszych komentarzy.

      Miło, że kartka podoba się - starałam się bardzo... :)

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      fusilla
      2009/09/14 19:32:02
      Splociku Kochany! Macham łapką, aby odgonic problemy! :-))))
      -
      splocik
      2009/09/14 22:17:44
      Fusilla - Dziękuję ślicznie :))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń