sobota, 7 listopada 2009

Mój projekt do zabawy Tęczowa Jesień

Wyszywając listki jesienne, wpadłam nie tylko na pomysł zabawy, ale również przyszedł mi do głowy pomysł na obrazek.

Podczas, gdy uczestniczki zabawy projektowały swoje obrazki, ja zajęłam się moim pomysłem.
Ja mogę już teraz o tym napisać, w przeciwieństwie do uczestniczek zabawy, które zrobią to dopiero o ogłoszeniu wyników konkursu.

Najpierw zrobiłam przegląd jesiennych zdjęć i wybrałam fragment jednego z nich.
Wybrany fragment okroiłam linią w kształcie liścia, co przedstawia poniższa fotka.


Następnie z zaznaczonego widoku wyeliminowałam zbędne fragmenty obrazu i otrzymałam to, co poniżej.


Teraz dodałam spadające listki i uzyskałam taki efekt.


Na koniec pokolorowałam rysunek (z lewej strony dodałam dwie gałązki) - nawet mi się podoba, to, co uzyskałam.


Przetworzyłam rysunek na schemat, dobrałam nici i dziś postawiłam pierwsze krzyżyki.


Jednak wyszywanie tego obrazka muszę dzielić z wykonywaniem upominków dla uczestniczek zabawy oraz przygotowaniem obiecanych tematów, będących odpowiedziami na pytania zadane w mailach i komentarzach.
No i jeszcze chcę zrobić coś o tematyce świątecznej - kiedy ja znajdę czas na to wszystko?
Czy ktoś dysponuje odrobiną czasu do odstąpienia - chętnie przygarnę wolne chwile :)))

Teraz idę kurować się, bo chyba wczoraj w sklepie ktoś na mnie "nakichał" :((

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    oura512
    2009/11/07 16:14:28
    Super wzorek wymyśliłaś :) Śliczny hafcik wyjdzie :) Pozdrawiam!
    -
    aneladgam
    2009/11/07 19:25:24
    O, to będę już wiedzieć, jak powinien przebiegać proces projektowania schematów do krzyżyków. Dziękuję Ci za ten wpis! Bardzo podobają mi się te przenikające się kolory na liściach!
    -
    mięta
    2009/11/08 14:05:02
    Ale fajny pomysł :-) Pozdrawiam niedzielnie i zdrówka życzę, żeby się co nie przyplątało z tym cudzym kichaniem :-)
    -
    fusilla
    2009/11/08 20:25:09
    Zdrowotności życzam!
    -
    splocik
    2009/11/10 09:48:10
    Oura512 - dziękuję :) Mam nadzieję, że będzie fajny hafcik :)

    Aneladgam - to właśnie najpiękniejsze walory jesieni, że kolory przenikają się :)

    Mięta - dziękuję :) Kuruję się i już zaglądam tutaj:)

    Fusilla - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń