sobota, 28 listopada 2009

Tęczowa Jesień - listek odsłona 5


To już przedostatnia odsłona mojego projektu listka.

Dla przypomnienia - tak wygląda projekt.


A tak prezentuje się moja wyszywanka.


Wyszywanie zostało ukończone, ale gotowy obrazek przedstawię
tuż przed podsumowaniem zabawy Tęczowa Jesień

Jedna praca (zdjęcie) już do mnie dotarła i czekam na pozostałe.
Z tego, co wiem, jedna z prac wyszywana jest powtórnie - mam nadzieję, że efekty wszystkich prac dotrą do mnie na czas.
Ja kończę przygotowanie upominków.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    madziorek-myslipisane
    2009/11/28 16:21:07
    obserwowałam od początku wyszywanie , i powiem szczerze że efekt końcowy mnie zaskoczył. pięknie Ci to wyszło ;-)
    -
    dehajola
    2009/11/28 23:30:57
    uwielbiam xxx - cudnie to wyszło. BRAWO.
    -
    splocik
    2009/11/29 15:10:17
    Madziorek - dziękuję za obserwację i opinię :)

    Dehajola - ślicznie dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    aneladgam
    2009/11/30 09:43:06
    Tak, ja wyszywam swój obrazek ponownie. Ale powinnam zdążyć :)
    -
    dehajola
    2009/11/30 12:07:13
    zapraszam po wyróżnienie
    -
    grazka-1
    2009/11/30 14:26:14
    Żałuję, że czas nie pozwilił mi na wzięcie udziału w kolejnym Twoim konkursie :-( Za wszystkie kreatywne pomysły - zapraszam po wyróżnienie.
    -
    ona_i_ja
    2009/12/01 07:57:42
    Ślicznie listek Ci wyszedł:)) Piękny, dużo bardziej podoba mi się wyszywany niż ilustracja :)

    Ja też z chęcią zaczęłabym jeszcze raz wyszywac, bo kolory dobrałam paskudnie, ale nie mam już czasu na to, więc co wyjdzie, to wyjdzie :)

    Pozdrawiam :)
    -
    splocik
    2009/12/02 14:16:18
    Aneladgam - wiem i myślę, że zdążysz :))

    Dehajola - pięknie dziękuję za wyróżnienie :))

    Grazka-1 - trochę szkoda, ale może jeszcze będzie okazja :))) Ślicznie dziękuję za wyróżnienie :))

    Ona_i_ja - bardzo dziękuję:)
    Ilistracja to założenie, a wyszywanka - to pewnik :))) Tak powinno być :)))
    A może tylko Ci się wydaje, że źle dobrałaś kolory? Czasami mamy mylne odczucie, dopóki ktoś inny nie spojrzy na naszą pracę. Czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń